داریوش ارجمند خادم افتخاری امام رضا (ع) شد


داریوش ارجمند خادم افتخاری امام رضا (ع) شد

تولیت آستان قدس رضوی با درخواست خادمی داریوش ارجمند هنرمند مطرح کشور که شب گذشته در برنامه کبوترانه شبکه سه مطرح شد، موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داریوش ارجمند در برنامه کبوترانه که شب گذشته از شبکه سه سیما پخش شد، گفت: برای توصیف مکارم امام رضا (ع) باید صفات جدیدی به کار برده شود. من طعم رحمت این امام بزرگوار را چشیده‌ام، شاید هیچ فردی به اندازه من از الطاف امام هشتم (ع) بهره مند نشده باشد.

وی ادامه داد: روزی که به مشهد آمده بودم هیچ چیزی نداشتم، اما امروز که در محضر امام رضا (ع) هستم همه من را به عنوان نوکر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و غلام جد بزرگوار ایشان امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) می‌شناسند. امام رضا (ع) شرفی به من بخشیده است که در کشورهای دیگر هم آثارش را دیده‌ام.

این بازیگر سرشناس سینمای ایران بیان کرد: در دوران دانشجویی در آستان قدس رضوی استخدام شده بودم و به عنوان کارمند رسمی آستان قدس فعالیت داشتم و ارادت به امام رضا(ع) را از پدرم آموختم که او هم ۳۰ سال در بیمارستان امام رضا(ع) مشغول به فعالیت بود. زمانی که کارمند آستان قدس بودم ۷ نایب التولیه آستان قدس را دیدم، اما هیچ کدام حکم خادمی افتخاری امام رضا(ع) را به من ندادند، امروز آرزو دارم این توفیق نصیبم شود.

ارجمند با بیان اینکه در دوران جوانی تفریح من این بود که به حرم بیایم، عنوان کرد: امام رضا(ع) هر چه در طول زندگی از ایشان درخواست کرده‌ام به من داده است.

گفتنی است، پس از این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با درخواست خادمی داریوش ارجمند موافقت کرد.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1315413

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس