اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان پایان یافت


اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان پایان یافت

سمنان- ایرنا- چهارمین اجلاس بزرگداشت «مجاهدان در غربت» شامگاه دوشنبه با حضور چهره‌های لشکری و کشوری و نمایندگانی از ملت‌های مسلمان منطقه در دانشگاه دامغان استان سمنان پایان یافت.

چهارمین بزرگداشت مجاهدان در غربت همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) با حضور مقام های کشوری، لشکری و مبارزان جبهه مقاومت منطقه در سرسرای همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت قرآن توسط یکی از اندیشمندان و قرائت صلوات خاصه، پرچم بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) در این مراسم توسط خادمان حرم رضوی به اهتزاز درآمد.

در این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عدنان القَفله معاون بین‌الملل گروه انصارالله یمن، ابراهیم محمد الدیلمی سفیر یمن در ایران و ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران حضور یافتند.

اجرای سرود توسط گروه آوای رضوان از آستان قدس رضوی و فرزندان جبهه های مقاومت در سوریه و لبنان و همچنین تجلیل از هشت نفر از رزمندگان جبهه مقاومت از دیگر برنامه های این همایش بود.

بیش از ۱۸۰ نفر از شخصیت ها و اندیشمندان از ۳۸ کشور اسلامی، خانواده معظم شهید شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی، پدر شهید حججی و خانواده دیگر شهدای جبهه مقاومت حضور داشتند.

در این همایش هم چنین پیام آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید شیعیان و پیام حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی قرائت شد.

کنفرانس خبری سومین آیین بزرگداشت مجاهدان در غربت نیز عصر امروز با حضورسید عدنان القَفله معاون بین‌الملل گروه انصارالله یمن، ابراهیم محمد الدیلمی سفیر یمن در ایران و ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در دانشگاه دامغان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟