مالباختگانی که گوشی شان سرقت شده به پلیس آگاهی مراجعه کنند


مالباختگانی که گوشی شان سرقت شده به پلیس آگاهی مراجعه کنند

رکنا : رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه از شهروندان کرمانشاهی که اخیرا و پشت چراغ قرمز در چهارراه ها، گوشی آنها سرقت شده بود خواست تا به این پلیس مراجعه و اعلام شکایت کنند.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: در چند هفته اخیر تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مراجعه و از سرقت گوشی تلفن همراهشان خبر دادند.

وی افزود: این دسته از شهروندان عنوان کردند که پس از توقف پشت چراغ قرمز، فردی به عنوان گلفروش به آنها مراجعه و در فرصت مناسب نسبت به سرقت گوشی تلفن همراه آنها اقدام کرده است.

سرهنگ امیری تصریح کرد: کار شناسایی این فرد به سرعت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی انجام و پس از هماهنگی با مقام قضائی در فرصتی مناسب نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: افرادی که به این طریق گوشی تلفن همراه آنها به سرقت رفته لازم است تا هرچه سریعتر با مراجعه به شعبه دوم مبارزه با سرقت این پلیس واقع در میدان لشکر کرمانشاه مراجعه کنند.

وی در پایان، پشیگیری از وقوع سرقت و کشف سرقت های انجام شده توسط پلیس در سریعترین زمان ممکن را از مهمترین برنامه های پلیس آگاهی برشمرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس