34 پرونده قاچاق در معاونت غذا و داروی قزوین تشکیل شده است


34 پرونده قاچاق در معاونت غذا و داروی قزوین تشکیل شده است

قزوین - ایرنا - 34 پرونده قاچاق با موضوع کشف اقلام دارویی در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از ابتدای امسال تشکیل شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی همین مدت ۱۸۸ گشت مشترک این دانشگاه با سایر دستگاه‌های ذیربط استان انجام شده که تلاش داریم در ادامه از نیروهای مردمی برای مقابله با کالاهای قاچاق نیز بیشتر استفاده کنیم.

پیمان قجربیگی افزود: برای بهره‌مندی از ظرفیت تشکلات مردمی با خانه مشارکت‌های استان، تفاهم نامه‌های متعددی به منظور همکاری هرچه بیشتر با سازمان‌های مردم نهاد نیز منعقد شده است.

وی، آرایشگاه‌های زنانه را دروازه ورود داروها و لوازم تقلبی و قاچاق برشمرد و اظهار داشت: در این رابطه با وجود برگزاری ۱۶ دوره آموزشی برای گروه‌های هدف، به نظر می‌رسد برخورد با واحدهای صنفی یاد شده باید به طور جدی و قاطعیت بیشتری همراه باشد.

قجربیگی به برگزاری هفت نمایشگاه سلامت محور در استان اشاره و یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های سلامت محور، آشنایی هرچه بیشتر شهروندان در حوزه قاچاق کالا و داروهای تقلبی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین امسال ۷۰۶ مورد گشت و نظارت در حوزه کاری خود انجام داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش قابل توجهی روبرو بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس