فیس‌بوک برای مقابله با اخبار جعلی از تَب «اخبار» رونمایی کرد


فیس‌بوک برای مقابله با اخبار جعلی از تَب «اخبار» رونمایی کرد

به دنبال انتقادهای شدید از شیوع اخبار جعلی، فِیس‌بوک برای اولین بار از بخش ویژه «اخبار» برای جلوگیری از نشر اخبار جعلی رونمایی کرد. ]]>

فیس‌بوک برای مقابله با اخبار جعلی از تَب «اخبار» رونمایی کرد
به دنبال انتقادهای شدید از شیوع اخبار جعلی، فِیس‌بوک برای اولین بار از بخش ویژه «اخبار» برای جلوگیری از نشر اخبار جعلی رونمایی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فیس‌بوک برای مقابله با اخبار جعلی از تَب «اخبار» رونمایی کرد
نقل از ورایتی، فیس‌بوک به منظور مبارزه با اخبار جعلی تب خبری جدیدی راه‌اندازی می‌کند و محتواهای خبری را از سازمان‌های خبری معتبر تامین می‌کند.

فیس‌بوک برای ایجاد این تب جدید خبری با تعدادی از موسسات عمده خبری چاپی، تلویزیونی و دیجیتالی همچون «وال‌استریت ژورنال» «اِی‌بی‌سی نیوز» «سی‌بی‌اس نیوز» و «فاکس نیوز» مشارکت می‌کند. علاوه بر این‌ها با برخی دیگر از ایستگاه‌های تلویزیونی محلی «فاکس»، «بلومبرگ»، «بیزنس اینسایدر»، «گَنِت»، «ان‌پی‌آر»، «تایم»، «نیویورکر»، «پولیتیکو»، «لس‌آنجلس تایمز»، «نیویورک پُست» و «باز فید» نیز همکاری‌اش را آغاز کرده است.

در حال حاضر، فیس‌بوک تب News را به صورت آزمایشی در دسترس حدود ۲۰۰،۰۰۰ کاربر در ایالات متحده قرار خواهد داد.

در حال حاضر، فیس‌بوک تب News را به صورت آزمایشی در دسترس حدود ۲۰۰،۰۰۰ کاربر در ایالات متحده قرار خواهد داد.این شرکت تأکید کرد که مدت طولانی با ناشران عمده رایزنی کرده و بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر فیس‌بوک را برای این طرح ابتکاری مورد پایش قرار داده است.

در این تب خبری، براساس علایقی که در نظرسنجی کاربران گزارش شده بیشترین تاکید بر بخش‌های سرگرمی، سلامتی، تجارت و ورزش خواهد بود.

این غول دنیای مجازی همچنین ادعا کرده که تیمی از روزنامه‌نگاران ماهر را گرد آورده تا در تهیه اخبار مهم و ایجاد بخش سردبیری مستقل با آن‌ها همکاری کند.

طبق آمار مرکز تحقیقات پیو، فیس بوک همچنین در حال کار بر روی یک الگوریتم برای کمک به محتوای متناسب‌تر محلی برای نیل به جذب ۶۹ درصدی مخاطبان بزرگسال ایالات متحده است.
منبع: خبرگزاری فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو