پیش‌بینی اعزام 12 کاروان از زنجان برای حج تمتع سال آینده


پیش‌بینی اعزام 12 کاروان از زنجان برای حج تمتع سال آینده

مدیر حج و زیارت استان زنجان روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در ۲ سال گذشته ظرفیت استان زنجان برای اعزام حجاج به مکه مکرمه یک‌هزار و ۶۰۰ نفر با عوامل خدمات بوده است. فرامرز...

مدیر حج و زیارت استان زنجان روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در ۲ سال گذشته ظرفیت استان زنجان برای اعزام حجاج به مکه مکرمه یک‌هزار و ۶۰۰ نفر با عوامل خدمات بوده است.

فرامرز بابایی یادآوری کرد: از سال ۹۳ نیز اعزام این کاروان ها از طریق فرودگاه زنجان انجام شده است.

وی به فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت و پیرو فراخوان های قبلی این سازمان، از همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی reserve.haj.ir ، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
بابایی هدف از این فراخوان را تکمیل اطلاعات شخصی در این سامانه، اصلاح و به‌روز رسانی آن دانست و اظهار داشت: با ساماندهی کلی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه های آموزشی و توجیهی امکان‌پذیر می شود.

وی ادامه داد: بر اساس این اطلاعیه ، ودیعه‌گذاران حج تمتع می توانند به این سامانه مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کرده و یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت با پرداخت مبلغ پنجاه هزار ریال نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود، اقدام کنند.
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: این فراخوان به معنی اعلام اولویت های حج سال آینده نیست و اولویت های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها