صدیقی:سخنان روحانی درباره رفراندوم یعنی خدا را فراموش کرده است


صدیقی خطاب به دولتمردان گفت: مدام وعده می دادید که با برجام تحریم ها برداشته می شود و اقتصاد مردم رشد می کند، کدام یک از وعده هایی که دادید محقق شد.

حجت الاسلام صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره)، شب گذشته در هیات رزمندگان اسلام، گفت: خداوند خطاب به عالم می فرماید: ما پیامبر را بزرگ کردیم.

به نوشته رسا، وی با اشاره به اینکه همه امور مخلوقات در عالم دنیا به دست خداوند است، ادامه داد: خداوند خالق همه مخلوقات است اما بعضی از مخلوقات جایگاه خاصی نزد خداوند دارند.

صدیقی با اشاره به اینکه خداوند خودش حضرت موسی(ع) را در میان آب و آتش حفظ کرد، ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید: ما خودمان به مادر موسی الهام کردیم او را در میان آب افکند؛ زمانی که خداوند بخواهد جان انسانی را حفظ کند حتی در قصر فرعون هم می تواند جان او را ایمن نگاه دارد.

امام جمعه موقت تهران با بیان این مطلب که خداوند جان امام زمان(عج) را قرن ها است که حفظ کرده تا ظهور کنند، ادامه داد: سر غیبت ایشان هنگام ظهور مشخص می‌شود؛ سخت ترین زندان عالم، زندان غیبت است.

وی با اشاره به اینکه تماشای ظلم و ستم های عالم برای امام زمان(عج) سخت است، اظهار داشت: مردم اگر اهل سر شوند و ظرفیت لازم را پیدا کنند و تابع احکام الهی باشند امر فرج محقق می‌شود.

صدیقی ادامه داد: اینکه برخی روشنفکرها می گویند امامت نیز با انتخابات انجام می شود اوج جهالت و نادانی است؛ امامت مسأله صریح قرآن کریم و یک امر الهی است و کسی نمی تواند انتصاب الهی آن را انکار کند.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه امامت عهدالله است، گفت: در حکومت امام زمان(عج) هیچ قانون غیر الهی جاری نمی شود؛ امروز قوانین جامعه بین المللی به اسم حقوق بشر بدترین ظلم ها را در حق انقلاب انجام می دهند سپس در مقابلشان غربگراهای داخلی منفعل و ترسو عرضه ندارند اقتدار کشور ایران را به رخ آنان بکشند.

وی افزود: اقتدار ولایتمداران و انقلابیون را می توان در انهدام پهپاد، ضبط آن کشتی دریایی انگلیس و دستگیری سرشبکه امدنیوز مشاهده کرد.

صدیقی ادامه داد: پیشرفت های علمی، دفاعی، پزشکی و ماهواره ای کشور همه نتیجه تلاش سربازان ولایت است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برجام نتیجه ای جز ضرر برای ملت نداشت، اظهار داشت: کسانی که اصرار به مذاکره داشتند مدام وعده می دادند که با برجام تحریم ها برداشته می شود و اقتصاد مردم رشد می کند کدام یک از وعده هایی که می دادند محقق شد که مجدد دل در گرو مذاکره دادند مگر مومن چند بار از یک سوراخ گزیده می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: رییس جمهور قسم یاد کرده پاسدار قانون اساسی و اسلام باشد آیا می تواند با این قسم بیاید سخن از رفراندوم بزند؛ این سخنان بیانگر آن است که خداوند فراموش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی