مسکن مهر برای وزارت راه و شهرسازی یک طرح تمام شده است


مسکن مهر برای وزارت راه و شهرسازی یک طرح تمام شده است

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مسکن مهر در سراسر کشور برای وزارت راه و شهرسازی یک طرح تمام شده است و پرونده این نوع مسکن بزودی بسته می‌شود.

اردشیر نوریان شامگاه شنبه در دویست و ششمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: مسیرهای قدیمی آب‌راهه و تکمیل طرح‌های زیرساختی مسکن مهر محله منظریه شهرکرد نباید از بین برود و یا تغییر کاربری پیدا کند.
وی افزود: در صورت تغییر کاربری و واگذاری مسیرهای قدیمی آب‌راهه محله منظریه شهرکرد بحران ایجاد خواهد شد.
نوریان تصریح کرد: در بازنگری طرح‌های توسعه مدیریت شهری می‌توان کاربری تمامی تپه‌ها و کوه‌های شهرکرد را بررسی کرد.
وی یادآور شد: تقاضاهای مردمی حوزه مسکن مهر و تامین مسکن با همراهی تعدادی از مسئولان چهارمحال و بختیاری در سطح ملی طرح و پیگیری خواهد شد.
نوریان تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به منظور مشارکت برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح برج‌های دوقلو آمادگی مشارکت با اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری را دارد.
به گزارش ایرنا، در این نشست نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی،‌ مدیران کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص چگونگی روند اجرایی تکمیل زیرساخت‌های محله منظریه شهرکرد نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

محله منظریه از محله‌های تازه ساخت شهرکرد است که مسکن مهر شهرکرد در این منطقه واقع شده است و تاکنون بیش از ۸ هزار مسکن در این منطقه احداث شده است.

شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید