بودجه پیش‌بینی شده سال 98 تجارت‌نو 6 ماهه محقق شد


بودجه پیش‌بینی شده سال 98 تجارت‌نو 6 ماهه محقق شد

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران  از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ سناریوی تحقق آمار بودجه 24 فروردین 98 درهمایش معاونان، مدیران ستادی و شعب کلید خورد. نیما نوراللهی مدیرعامل تجارت‌نو درجمع پرسنل این مجموعه برنامه‌های تدوین شده روزهای پیش رو را رشد...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران

از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ سناریوی تحقق آمار بودجه ۲۴ فروردین ۹۸ درهمایش معاونان، مدیران ستادی و شعب کلید خورد. نیما نوراللهی مدیرعامل تجارت‌نو درجمع پرسنل این مجموعه برنامه‌های تدوین شده روزهای پیش رو را رشد توسعه کمی و کیفی در تمامی رشته‌های بیمه‌ای با هدف افزایش درآمداعلام کرده و تاکید داشت: نگاه این است که ساعت هایمان را برای رسیدن به اهداف موردنظر با هم هماهنگ کنیم تا به همراه تحقق برنامه‌های توسعه‌ای ابلاغی به شعب و نمایندگی‌ها، مهمترین آن‌که رسیدن به فروش یک هزارمیلیارد تومانی در انواع رشته‌های بیمه‌ای برای سال جدید است، حاصل شود.

۱۷ مرداد، گردهمایی نخستین همایش سراسری شبکه فروش نیز این فرصت را ایجاد کرد تا درحضور ۷۰۰ نفر از نمایندگان، کارگزاران و مدیران شعب هدف‌گذاری‌ها باردیگر مرور شود. نیما نوراللهی درجمع خانواده تجارت‌نو، افزایش سهم بازار را با شکار فرصت‌ها که لازمه آن شناخت درحوزه های فردی، شخصیتی و سازمانی است، عملی دانست.

گذر مسیر ترقی شرکت ۲۷ مرداد به مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ستاد مرکزی افتاد. نوراللهی در این روز با اعلام اینکه در نتیجه تلاش مضاعف مدیران و پرسنل پرتفوی شرکت سیر صعودی قابل توجهی را طی کرده و می‌کند، افزود: امروز برای همه ما مبدا جدیدی خواهد بود تا با تلاش مضاعف و انرژی بیشتر پرتفوی شرکت از ۲۰۰ به یک هزارمیلیار تومان افزایش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید