اتفاق عجیب حین بلعیدن مار موش‌خوار توسط مار سمی! + فیلم


اتفاق عجیب حین بلعیدن مار موش‌خوار توسط مار سمی! + فیلم

در اتفاقی نادر و عجیب مار سمی‌ای که در حال بلعیدن یک مار دیگر بود مورد حمله یک زنبور غول پیکر قرار گرفت.

اتفاق عجیب حین بلعیدن مار موش‌خوار توسط مار سمی! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک اتفاق عجیب و نادر را در حیات وحش فلوریدای آمریکا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که یک مار سمی کورال در حال بلعیدن و خوردن یک مار دیگر است، ناگهان اتفاقی عجیب رخ می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که ناگهان یک زنبور زرد غول پیکر از راه می‌رسد و اقدام به گزیدن مار سمی می‌کند. این ویدئو توسط زنی با نام " ایوانگلین کامینگز" که کارمند دانشگاه فلوریدا است تهیه شده است.

ایوانگلین هفته پیش در حیاط پشت خانه‌اش شاهد این صحنه بود. او پس از تهیه ویدئو آن را در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشت تا با استفاده از معلومات کاربران یاد بگیرد چه اتفاقی رخ داده است. در این ویدئو یک مار سمی کورال که در بالای شاخه یک درخت در حال خوردن یک مار موش‌خوار نیمه مرده است دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک زنبور روی مار کورال فرود آمده و اقدام به گزیدن این مار سمی می‌کند. هنوز سرنوشت دو ماری که در این ویدئو دیده می‌شود مشخص نیست.

یکی از کاربران توئیتر با نام "ناتالی کلانچ"، که دانشجوی مقطع دکترا است در پاسخ به پرسش ایوانگلین در توئیتر نوشت: " مارهای کورال صعودکنندکان قهاری نیستند اما یک غذای بدون زحمت (مار موش‌خوار نیمه جان) می‌تواند انگیزه خوبی برای این مار بوده باشد."

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که زن جوان در حیاط پشت خانه اش با آن روبرو شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022