157 اثر به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی جوش زنی ارسال شد


157 اثر به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی جوش زنی ارسال شد

کرمان- ایرنا- دبیر آئین جوش زنی هرمزآباد رفسنجان گفت: با ارسال 157 اثر عکس به دبیرخانه نخستین سوگواره عکس عاشورایی؛ 6 اثر برتر این مسابقات انتخاب و اعلام شد.

به گزارش ایرنا ابراهیم رضوی مقدم روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نخستین سوگواره عکس عاشورایی جوش زنی در عاشورای حسینی امسال در مسجد جامع هرمزآباد برگزار شد اظهار کرد: ۱۵۷ اثر به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی جوش زنی ارسال شد که در بخش اصلی۷۳ اثر و در بخش مردمی هم ۸۴ اثر بود.

وی تصریح کرد: پس از بررسی آثار احمد عابدینی نفر اول، علی بازمانده نفر دوم و خانم حدیث شریفی نفر سوم بخش عکاسی حرفه ای انتخاب شدند و در بخش موبایلی نیز فاطمه یزدان پناه نفر اول، ابوالفضل عابدینی نفر دوم و کاظم حسینی به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

رضوی مقدم اضافه کرد: اختتامیه نخستین سوگواره عکس عاشورایی جوش زنی ایران (هرمزآباد) ظهر یکشنبه ۵ آبان ماه مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص) و فرزند پاکش حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در مسجد جامع هرمزآباد برگزار و از برترین های این سوگواره تجلیل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: انبوه مسلمانان در اجرای آیین هایی همچون سینه زنی و جوش زنی دشمن را به هراس می اندازد و عکس های این آیین ها نیز گویای این هستند که به دشمن نشان می دهد که مسلمانان متحد هستند و دین و مکتب اسلام برای مسلمانان از ارزش والایی برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...