سپیده قلیان با قرار وثیقه آزاد شد


سپیده قلیان با قرار وثیقه آزاد شد

تهران- ایرنا - وکیل مدافع سپیده قلیان فعال کارگری بازداشت شده از آزادی موقت موکلش با قرار وثیقه خبر داد.

سید جمال‌الدین حیدری منش عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: موکلم بر اساس نظر شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر به صورت موقت و با قید وثیقه آزاد شد.
وی در مورد مبلغ مورد وثیفه گفت: مبلغی که در برخی از رسانه ها در فضای مجازی به میزان ۱.۵ میلیارد تومان ذکر شده را قویا تکذیب میکنم و بسیار کمتر از این مبلغ میباشد.
حیدری منش با ابراز نگرانی از مطالبی که در مورد موکلش در برخی از رسانه ها منتشر شده است نیز یادآورشد: این مطالب بدون هیچ منبع موثقی انتشار داده می شود و به نظر من ممکن است در بعضی موارد به ضرر موکلم تمام شود.
وی گفت: نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی، اخلال در نظم، تبلیغ علیه نظام و عضویت در گروه های معاند از جمله موارد اتهامی سپیده قلیان است.

اسماعیل بخشی و سپیده قلیان از آبان ماه سال گذشته در جریان اعتراضات کارگران هفت‌تپه بازداشت شدند، اما بعد از پخش مستند «طراحی سوخته» از سوم بهمن‌ماه مجدداً روانه زندان شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه ایران شهریور ماه دستور "ویژه‌ای" برای "تجدیدنظر و رسیدگی منصفانه" در خصوص "احکام صادره در برخی پرونده‌های اخیر" صادر کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟