جشنواره سراسری فیلم و عکس «شورعشق» اربعین برگزار می‌شود


جشنواره سراسری فیلم و عکس «شورعشق» اربعین برگزار می‌شود

جشنواره سراسری فیلم و عکس «شورعشق» با موضوعیت اربعین در دو بخش فیلم و عکس برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره سراسری فیلم و عکس «شورعشق» تلاش دارد با محوریت قراردادن «مسیر آزادگی» (ایثارگران مسیر - یاریگران مسیر-پرچم داران مسیر) و «وحدت اسلامی» (نماز وحدت- همراهان وحدت-یاران جهانی حسینی) به معرفی زیبایی‌های پیاده روی اربعین به عنوان نماد همبستگی بین مسلمانان جهان اسلام، انعکاس شور ولایی حرکت اربعین به جامعه اسلامی و تشویق جوانان به حضور در این رویداد، هدایت استعداد‌های هنری و اسلامی و تشویق جوانان به حضور در این رویداد و تشویق جوانان برای حضور موثر در فضای مجازی و تولید محتوا با محوریت شعار‌های دینی و اسلامی بپردازد و قدمی در راستای تحقق فرهنگ سرور و سالار شهیدان بردارد.

جشنواره سراسری فیلم و عکس «شورعشق» اربعین برگزار می‌شود

جشنواره سراسری «شورعشق» در دو بخش فیلم (مستند و موبایلی) و عکس (حرفه‌ای و موبایلی) پذیرای دریافت آثار علاقمندان به حضور در این جشنواره است.

جوایز این جشنواره در دو قالب فیلم و عکس در سه بخش اصلی اهدا خواهد شد. جوایز پیش بینی شده به شرح زیر است:
بخش عکس/ نفر اول: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال- نفر دوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال- نفر سوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال

بخش فیلم / نفر اول: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال- نفر دوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال – نفر سوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال

بخش وحدت اسلامی در قالب فیلم (مستند و کوتاه): تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال
بخش مسیر آزادگی حسینی در قالب عکس: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال و در قالب فیلم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره، می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک arbaeenfestival۹۸@gmail.com به دبیرخانه جشنواره طبق فرم موجود در لینک http://bit.ly/۲qJR۳St ارسال کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید