ثبت‌نام اینترنتی در نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی آغاز شد


ثبت‌نام اینترنتی در نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی آغاز شد

گروه دانشگاه ــ دبیرخانه‌ پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه تخصصی دست‌آورد‌های صنعت اسباب‌بازی ایرانی دعوت کرد برای ثبت‌نام اینترنی اقدام کنند.

ثبت‌نام اینترنتی در نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی آغاز شد

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند برای شرکت در نمایشگاه تخصصی از ۴ تا ۲۵ آبان‌ماه با مراجعه به نشانی http://irantoyfestival.ir فرم پیش‌ثبت‌نام شرکت در این رویداد را تکمیل کنند.

بر اساس این فراخوان پس از پیش‌ثبت‌نام و تأیید از سوی کمیته نمایشگاه تخصصی، متقاضیان شرکت در این بخش از اول تا دهم آذرماه باید نسبت به ثبت‌نام نهایی اقدام کنند تا میزان فضای فیزیکی لازم برای هر تولیدکننده در نمایشگاه مشخص شود.

در عین حال تولیدکنندگانی که دست‌کم یک مجوز تولید یا گواهی ثبت محصول از شورای نظارت بر اسباب‌بازی دریافت کرده و یا در انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی عضویت داشته باشند، از تخفیف برخوردار خواهند شد.

گفتنی است نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی بدون فروش محصولات برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند در این بخش تنها تولیدات و مجموعه‌های خود را معرفی کنند.

در عین حال بخش فروش محصولات در سالن سرای فیروزه، در مجموعه مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌-هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود و تولیدکنندگان می‌توانند محصولات خود را برای فروش به فروشگاه جشنواره تحویل دهند تا در فضایی به مساحت حدود ۷۰۰ مترمربع به فروش برسد.

بر همین اساس معرفی توانمندی‌های صنعت اسباب‌بازی ایران و تولیدکنندگان این حوزه، گردهمیی فعالان بخش‌های مختلف این صنعت و ارائه توانایی‌ها و دست‌آورد‌های صنعت اسباب‌بازی ایران، معرفی ایده‌ها، طرح‌ها و نمونه‌ها به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران و ایجاد زمینه توسعه صنعت اسباب‌بازی و تلاش برای ارتقای سهم این صنعت در بازار کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، شورای نظارت بر اسباب‌بازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی‌ماه سال جاری در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو