اولین اردوی جهادی کانون شهید باکری رودبار جنوب برگزار شد


اولین اردوی جهادی کانون شهید باکری رودبار جنوب برگزار شد

جمشید خاوری،گفت:کانون فرهنگی هنری شهید باکری به منظور محرومیت زدایی و خدمت رسانی در مناطق محروم جنوب کرمان برای اولین بار اردوی جهادی برگزار کرد.

«جمشید خاوری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون معین شهید مهدی شاه آبادی رودبار جنوب متشکل از ۱۶ کانون فرهنگی هنری روستایی است و یکی از این کانون ها، کانون فرهنگی هنری شهید باکری است.
مدیر کانون معین شهید شاه آبادی رودبار جنوب، افزود: کانون فرهنگی هنری شهید باکری به منظور محرومیت زدایی و خدمت رسانی در مناطق محروم جنوب کرمان برای اولین بار اردوی جهادی برگزار کرد.
وی، اظهار داشت: از آنجایی که شهرستان رودبار در جنوب کرمان دارای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است بنابراین این اردوی یک روزه در رودبار جنوب برگزار شد.
خاوری، اضافه کرد: با حضور ۱۰ نفر از اعضای این کانون فرهنگی هنری در قالب (طرح) اردوی جهادی، مراحل ابتدایی ساخت مدرسه شامل شفته‌ مدرسه انجام شد.
مدیر کانون معین شهید شاه آبادی رودبار جنوب، با بیان این مطلب که طرح اردوی جهادی ادامه دارد، اظهار داشت: در نظر داریم در رودبار جنوب هر کجا که مدرسه خیر سازی در حال احداث است، پایان هفته ها را به کمک در ساخت آن اختصاص دهیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور