12 نفر محکوم به قصاص در زندان جیرفت از اعدام رهایی یافتند


12 نفر محکوم به قصاص در زندان جیرفت از اعدام رهایی یافتند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: با رضایت اولیای دم 12 نفر محکوم به قصاص در زندان جیرفت از اعدام رهایی یافته اند و از این تعداد 4 نفر آزاد و 8 نفر دیگر در صورت پرداخت دیه آزاد خواهند شد .

آفتاب‌‌نیوز :

"حسین سلامی" در حاشیه بازدید از زندان جیرفت که به ملاقات مقامات قضائی با ۳۰۰ نفر از مددجویان زندان منتهی شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۵۷ جلسه صلح و سازش از سوی شورای حل اختلاف و کمیته صلح و سازش در زندان جیرفت برگزار شده است که نتایج موثری در ایجاد صلح و سازش داشته است .

این مقام قضائی گفت: با توجه به محصور بودن زندانیان در محیط زندان وعدم دسترسی به خارج از زندان، قضات با حضور در محل زندان در دسترس زندانیان قرار گرفته و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی می کنند و در همان محل دستورات قانونی لازم را صادر می کنند.

دادستان جیرفت با بیان اینکه این نوع دیدارهای چهره به چهره با زندانیان موجبی برای کاهش استرس و اضطراب روانی آنها می شود اظهار کرد: دستگاه قضائی و انجمن حمایت از زندانیان با همکاری سایر نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد تلاش دارد تا حدامکان به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند به ویژه امور معیشتی آنها رسیدگی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها