پایان آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دومین همایش کتاب سال بانوان


پایان آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دومین همایش کتاب سال بانوان

گروه حوزه‌های علمیه ــ مهلت ارسال آثار به دومین همایش ملی کتاب سال بانوان تا پایان آذر ماه از سوی جامعةالزهراء(س) تمدید شد.

پایان آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دومین همایش کتاب سال بانوانبه گزارش ایکنا، دومین همایش کتاب سال بانوان به همت جامعةالزهراء(س) و با همکاری نهادها و مراکز حوزوی و دانشگاهی از جمله پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دانشگاه ادیان و مذاهب، دانشگاه فرهنگیان، مؤسسه پژوهشی امام خمینی(ره)، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، جامعةالمصطفی(ص)، دانشگاه قم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در سال جاری برگزار می‌شود.
فراخوان دومین همایش ملی کتاب سال بانوان از 10 شهریور تا پایان مهرماه اعلام شده بود که بنا به درخواست برخی متقاضیان، مهلت ارسال آثار به این همایش تا پایان آذر تمدید می‌شود.
هدف از برگزاری این همایش، حمایت از آثار پژوهشی بانوان در حوزه علوم انسانی و اسلامی و آثار پژوهشی برتر در عرصه زن و خانواده، شناسایی ظرفیت‌های پژوهشی بانوان و مراکز فعال در عرصه مطالعات زن و خانواده، گسترش و تعمیق فرهنگ پژوهش و تولید علم در بین بانوان طلبه و هدایت پژوهش‌ها به سمت نیازهای علمی حوزه، جامعه و نظام اسلامی با تاکید بر عرصه زن و خانواده است.
آثار منتشر شده بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ نگاشته شده و رساله‌های سطح چهار و دکتری بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ دفاع شده است، در این همایش پذیرفته می‌شوند.
محور ویژه این همایش، آثار منتشر شده بانوان و آقایان با موضوع زن و خانواده در سال‌های ۹۷ و ۹۸ است و ارائه نسخه اصلی اثر برای آثار ترجمه شده الزامی است، همچنین پژوهشگران باید دو نسخه از اثر را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
در دومین همایش کتاب سال بانوان، آثار دریافتی منحصر به زبان فارسی نیست و دریافت آثار در گستره ملی و در دو قالب زبان فارسی و سایر زبان‌ها انجام می‌شود و آثار شایسته در این بخش تجلیل می‌شوند.
ثبت نام از طریق سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه همایش واقع در جامعةالزهرا(س) امکان‌پذیر است و پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی www.ketabebanovan.ir مراجعه و از طریق پنل شخصی، آثار خود را ارسال کنند.
براساس این گزارش، این همایش مختص حوزویان نیست و همه بانوان پژوهشگر عرصه علوم انسانی اسلامی و پژوهشگران آقا و بانو در حوزه زن و خانواده می‌توانند در این رویداد علمی پژوهشی شرکت کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...