حوادث هفت روز اخیردر اصفهان سه کشته و 33 مصدوم برجا گذاشت


حوادث هفت روز اخیردر اصفهان سه کشته و 33 مصدوم  برجا گذاشت

اصفهان- ایرنا- 6 سانحه رانندگی و صاعقه‌زدگی در استان اصفهان در یک هفته اخیر به کشته شدن سه تن و مصدوم شدن 33 نفر منجر شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: روز پنجشنبه صاعقه‌زدگی در روستای لوشاب شاهین‌شهر موجب فوت یک مرد ۲۳ ساله شد.

شهرستان شاهین‌شهر در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان و وزوان در ۷۰ کیلومتری شاهین‌شهر قرار دارند.

غفور راستین افزود: همچنین در هفته گذشته برخورد زنجیره‌ای ۲ خودروی پراید، سمند و یک تراکتور در محور روستایی بین حسن‌آباد و نسیم‌آباد در تیران یک زن ۳۶ ساله نیز جان خود را از دست داد و چهار نفر شامل ۲ کودک سه و ۱۰ ساله و دو مرد ۴۰ و ۴۷ ساله دچار مصدومیت شده و به بیمارستان بهنیا تیران منتقل شدند.

فوریت‌های پزشکی شهرستان تیران از ۲ پایگاه شهری و جاده‌ای، یک اتاق فرمان و ۱۴ نفر نیرو برخوردار است.

شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان است.

وی همچنین بیان کرد: در هفته گذشته حادثه رانندگی برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در جاده اصفهان به حبیب‌آباد روبه‌روی پمپ بنزین موجب کشته شدن یک نفر و مصدومیت پنج تن دیگراز سرنشینان ۲ خودرو شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ادامه داد: در این حادثه یک مرد ۶۵ ساله جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر از سرنشینان این خودروها نیز شامل یک کودک شش ماهه، دو زن ۲۸ و ۲۹ ساله و دو مرد ۲۱ و ۴۵ ساله مصدوم و به بیمارستان‌های امین، غرضی و حضرت زهرا(س) منتقل شدند.

شهر حبیب‌آباد از جنوب به شهر اصفهان، از شمال به شهر کمشچه، از شرق به مناطق کوهستانی و از غرب به شهر دولت‌آباد محدود می‌شود.

این شهر در ۱۰ کیلومتری شمال شرقی شهر اصفهان واقع شده‌ است.

وی درباره حادثه واژگونی خودروی پراید در آزادراه نطنز-کاشان بعد از دوراهی بادرود در کیلومتر هفت این جاده تصریح کرد: این حادثه ۶ مصدوم شامل سه کودک، یک مرد و دو زن داشت که توسط واحدهای امدادی به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

آزاد راه نطنز- کاشان به طول حدود ۷۰ کیلومتر که از مسیرهای پر رفت و آمد خودروهای سبک و سنگین است.

راستین افزود: تصادف ۲ دستگاه موتورسیکلت در اتوبان فرودگاه اصفهان روبروی حصه، منجر به مصدوم شدن ۶ تن شامل ۲ کودک، دو زن و ۲ مرد شد که به وسیله چهار واحد آمبولانس پیش بیمارستانی به بیمارستان امین منتقل شدند.

وی همچنین اظهارداشت: واژگونی یک دستگاه پژو آر دی در فلکه تقی‌آباد مبارکه ۶ مصدوم شامل سه کودک، یک زن و ۲ مرد به دنبال داشت که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان محمدرسول‌الله مبارکه منتقل شدند.

فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه با برخورداری از پنج پایگاه شامل سه پایگاه شهری- جاده‌ای، یک پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه شهری، یک اتاق فرمان ۱۱۵، هفت دستگاه خودروی آمبولانس و ۲۳ پرسنل در حال ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی است.

شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خاطرنشان کرد: برخورد ۲ خودروی مزدا و پراید در پل ۲۵ آبان شهر اصفهان در هفته اخیر نیز موجب مصدومیت سه مرد، یک زن و ۲ دختر بچه شد که به بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی و امین منتقل شدند.

اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با توان ۱۴۵ پایگاه شامل ۷۵ پایگاه شهری، ۶۹ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۸۳۰ نفر نیروی انسانی ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به شهروندان امدادرسانی می‌کند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج