سرمربی موقت شاهین : می‌خواهیم مقابل پرسپولیس شجاعانه بازی کنیم


سرمربی موقت شاهین : می‌خواهیم مقابل پرسپولیس شجاعانه بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد تیمش به دنبال ارائه یک بازی شجاعانه مقابل پرسپولیس است. نوشته سرمربی موقت شاهین : می‌خواهیم مقابل پرسپولیس شجاعانه بازی کنیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی موقت شاهین : می‌خواهیم مقابل پرسپولیس شجاعانه بازی کنیم

مهدی کریمیان : در مورد دوران حضور ویسی در تیم صحبتی ندارم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۰
سرمربی موقت شاهین : می‌خواهیم مقابل پرسپولیس شجاعانه بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد تیمش به دنبال ارائه یک بازی شجاعانه مقابل پرسپولیس است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی کریمیان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ شاهین شهرداری بوشهر مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

قبل از هر چیز باید بگویم که زمانی برای ریکاوری نداشتیم. مسجدسلیمان را به صورت زمینی رفتیم که کلی وقت ما را گرفت و نتوانستیم ریکاوری خوبی داشته بشایم. اما به‌هر حال اولویت با تیم ملی است و امیدوارم این تیم موفق باشد.

مهدی کریمیان افزود:

می‌دانیم که بازی با پرسپولیس از هر لحاظ سخت است، اما بدون توجه به جایگاه دو تیم هدف‌مان این است که بازی شجاعانه‌ای را مقابل حریف قدر‌مان انجام دهیم. خودتان می‌دانید بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان از انگیزه خاصی برای حضور در این مسابقه برخوردارند. خیلی از نفرات تیم ما جوان هستند و سابقه بسیار کمی دارند. آنها می‌خواهند از این فرصت به دست آمده استفاده کرده و خودشان را در بازی فردا به فوتبال ایران معرفی کنند.

وی در این باره خاطر نشان کرد:

قبل از هر چیز امیدوارم بازی فردا تماشاگرپسند باشد و برای همین هم ما برنامه خاصی جهت هرچه زیباتر شدن بازی داریم. هدف ما این است که حداقل امتیاز را از این مسابقه بگیریم، اگر چه حریف هم بسیار قدرتمند است و به دنبال این است که خودش را به بالای جدول برساند. بازیکنان ما باید تلاش کنند تا تمام توانایی‌های خود را در زمین ارائه دهند. خوشبختانه برای این بازی مصدوم و محروم نداریم.

مهدی کریمیان درباره مشکلات باشگاه شاهین شهرداری و اینکه چرا سرمربی جدید این تیم هنوز معرفی نشده است، گفت:

اجازه دهید در مورد این مسائل صحبتی نکنم. فردا بازی حساسی پیش رو داریم و بهتر است تمام تمرکز‌مان را از نظر فنی روی این بازی قرار دهیم. اینکه حالا مدیران باشگاه چه تصمیمی در مورد سرمربیگری تیم اتخاذ خواهند کرد، به خودشان ارتباط دارد.

سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر راجع به شرایط فنی پرسپولیس و اینکه این تیم چقدر نسبت به اول فصل پیشرفت داشته است، گفت:

قطعاً پرسپولیس الان با پرسپولیس اول فصل قابل مقایسه نیست. آنها از توانایی یک مربی بزرگ بهره می‌برند که تأثیرات خودش را در این تیم کم کم گذاشته و پیشرفت را در پرسپولیس می‌بینیم. فکر کنم پرسپولیسِ کالدرون تقریباً جا افتاده است و این مسئله نشان می‌دهد فردا بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. بازیکنان ما هم به خوبی شرایط این بازی را درک کرده و حرف‌‌های لازم به آنها زده شده است. ما هم بعد از بازی با فولاد شرایط بهتری پیدا کردیم و ان‌شاءالله در تعطیلی دوباره لیگ این فرصت را پیدا خواهیم کرد که دوباره بهتر شویم. اگرچه برای بازی فردا سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا در زمین بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

مهدی کریمیان در ارتباط با مشکلات فنی تیمش، تصریح کرد:

به‌هرحال تیم ما ایرادات فنی دارد. ما مقابل نفت مسجدسلیمان عملکرد خوبی داشتیم، اما شرایط به شکلی است که نمی‌توانیم بی گدار به آب زده و سراسر تهاجمی بازی کنیم. قبل از هر چیز باید در حفظ توپ و مالکیت خود را تقویت کنیم. در بازی فردا هم باید سعی کنیم با مالکیت توپ و میدان شرایط بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم.

مهدی کریمیان در واکنش به اظهارنظر خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم شاهین از نظر تاکتیکی از همان هفته‌های اول لیگ مشکل داشت، یادآور شد:

من در مورد دوران حضور عبدالله ویسی در تیم صحبتی ندارم و بهتر است اگر سؤالی در این مورد دارد از خود او بپرسید. من هم سعی کردم حضورم در تیم مثبت باشد و به نوعی پیشرفت داشته باشیم. در این راه به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدوارم آنها فردا به بهترین شکل تیم را هدایت کنند. تمام کارشناسانی که بازی ما را دیده‌اند، پیشرفت لازم را در تیم شاهین شهرداری متوجه شده‌اند و ان‌شاءالله بتوانیم با یک تاکتیک و آرایش خوب تیمی فردا نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر در پایان راجع به سیستم بازی تیمش و اینکه آیا مقابل پرسپولیس استرس خواهند داشت یا نه، اظهار داشت:

به‌هرحال ما سعی می‌کنیم سیستم‌مان به شکلی باشد که از همان یک سوم دفاعی حریف کار دفاعی خود را انجام دهیم. خیلی مهم است که در زمین تمرکزمان را حفظ کنیم. در مورد اینکه بخواهیم برای این بازی استرس داشته باشیم یا نه با بازیکنان صحبت‌های زیادی را انجام داده‌ام. لازم می‌دانم در اینجا تشکری هم از شهردار بوشهر داشته باشم که با حضور در رختکن تیم به بازیکنان قول پاداش داد. حقیقت این است که ما با نتایجی که گرفتیم به نوعی به مسئولان و هواداران بوشهری بدهکار هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق