وحدت و یکپارچگی مسئولان در شرایط فعلی ضروری است


وحدت و یکپارچگی مسئولان در شرایط فعلی ضروری است

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، وحدت و یکپارچگی مسئولان را در هر شرایطی بخصوص وضعیت کنونی که دشمن تمام تلاش خود را برای تحریم و تفرقه ملت و کشور بکار گرفته ضروری دانست و از مسئولان خواست از مناقشات و رقابت‌های حزبی و جناحی دوری کنند.

ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی افزود: ملت صبور و همیشه در صحنه ایران همواره همراه مسئولان در پیشبرد کشور و مقاومت و رونق بوده اند و انتظار دارند مسئولان نیز علاوه بر همبستگی در میان خود، ملت را نیز حمایت کنند و نگذارند منافقان در میان جامعه اختلاف افکنی کنند.

او در ادامه خطبه ها همچنین مراقبت جوانان از عقاید و افکار اسلامی خود در مقابل تهدیدهای دشمنان در فضای مجازی را خواستار شد و مسئولان مربوطه را به نظارت بیشتر در برابر وسوسه دشمنان در فضای مجازی فرا خواند.

اثرات زیانبار بخل و حسد و خصلت‌های ناشایست چون کینه‌توزی و دشمنی موضوع دیگر خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت کرمانشاه بود.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه‌ها، ایمان قوی به عدالت و توجه پروردگار را عامل بازدارنده بخل و حسد دانست و این گونه ناهنجاری‌های شخصیتی را شایسته فرد مسلمان که به خواست و اراده الهی ایمان دارد، ندانست و همگان را از این صفات برحذر دانست.

ماموستا محمدی، مقایسه سطح زندگی افراد را با آنچه خداوند صلاح دانسته و به افراد عطا فرموده خطرناک دانست و ناسپاسی و قدرنشناسی را عامل رکود و پسرفت در زندگی عنوان کرد.

وی قناعت را امری پسندیده دانست اما تلاش برای معاش زندگی را عبادت دانست.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های نماز جمعه وفات پیامبر اکرم (ص) را به عنوان بزرگترین مصیبت و اتفاق تلخ در تاریخ اسلام دانست و گفت: ما پیوسته باید شکرگزار خداوند باشیم که ما را به نعمت اسلام و پیروی از پیامبر گرامی اسلام (ص) متنعم فرمود.

ماموستا محمدی تاکید کرد اگر در مسیر هدایت پیامبر (ص) و دستورات و قوانین اسلام حرکت کنیم از سعادت دنیوی و اخروی را که پیامبر برای آنان مبعوث گردید برخوردار خواهیم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال و طالع بینی روزانه 4 اردیبهشت + فیلم