نخستین تصاویر هیوندای ورنا 2020 منتشر شد


نخستین تصاویر هیوندای ورنا 2020 منتشر شد

نخستین تصاویر هیوندای ورنا 2020 منتشر شد. شرکت بیجینگ-هیوندای اخیرا از این خودرو در نمایشگاه خودرو  چنگدو 2019 پرده برداشت. در ادامه با تغییرات این خودرو نسبت به قبل آشنا می‌شویم. شرکت بیجینگ-هیوندای برای بازار چین مدل فیس لیفتی از هیوندا ورنا را در نظر گرفته است که نسبت به قبل دارای تغییرات زیادی از لحاظ... نوشته نخستین تصاویر هیوندای ورنا...

نخستین تصاویر هیوندای ورنا 2020 منتشر شد. شرکت بیجینگ-هیوندای اخیرا از این خودرو در نمایشگاه خودرو چنگدو 2019 پرده برداشت. در ادامه با تغییرات این خودرو نسبت به قبل آشنا می‌شویم.

شرکت بیجینگ-هیوندای برای بازار چین مدل فیس لیفتی از هیوندا ورنا را در نظر گرفته است که نسبت به قبل دارای تغییرات زیادی از لحاظ طراحی ظاهری است. هیوندای ورنا حالا از طراحی تهاجمی‌تر با جلوپنجره بزرگ جدید در کنار نوارهای ضخیم‌تر و چراغ‌های جلو کشیده‌تر بهره می‌برد. طراحان هیوندای به صورت کامل سپر جلو این سدان را باز طراحی کرده‌اند و حالا این خودرو از قاب مثلثی و تزئینات کرومی برخوردار شده است.

ویژگی‌های طراحی هیوندای ورنا 2020

نخستین تصاویر هیوندای ورنا 2020 منتشر شدنخستین تصاویر هیوندای ورنا 2020 منتشر شد

طراحان برای پروفایل جانبی این خودرو تغییراتی را لحاظ نکرده‌اند و از تغییرات جزئی این بخش می‌توان به طرح مدرن برای رینگ‌های آلیاژی اشاره کرد. در بخش عقب هیوندای ورنا فیس لیفت شده شاهد چراغ‌های ظریف‌تری هستیم که با نواری به رنگ قرمز به یکدیگر متصل شده‌اند. البته این سبک طراحی همانند جدیدترین محصولات کلاس D هیوندای چون سانتافه ویژه چین و سوناتا است. طراحان هیوندای در این مدل قاب پلاک را کمی پایین‌تر نصب کرده‌اند و همچنین شب‌رنگ‌هایی در لبه‌های کناری سپر عقب به شکل عمودی نصب شده‌اند. در سپر عقب دریچه‌های هوای مصنوعی در کنار تزئین‌های نقره‌ای برای ایجاد ظاهری اسپرت دیده می‌شود.

نخستین تصاویر هیوندای ورنا 2020 منتشر شدنخستین تصاویر هیوندای ورنا 2020 منتشر شد

شرکت هیوندای برای کابین این محصول خود تغییرات خاصی را همچون بدنه در نظر نگرفته است و ساختار داشبورد و فرمان همانند گذشته است. شرکت بیجینگ-هیوندای پانل تجهیزات تمام دیجیتال جدید و سیستم سرگرمی اطلاعاتی بر پایه نمایشگر لکسی برزرگی را برای این مدل ارائه خواهد داد. در خصوص مشخصات فنی و سایر بخش‌ها اطلاعات دقیقی منتشر نشده است، اما برخی از رسانه‌های چینی اعلام کردند در این مدل به جای مدل گیربکس اتوماتیک 6 سرعته یک گیربکس CVT عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی