آماده باش 15هزار نیروی شهرداری تهران همزمان با بارش بارندگی


 آماده باش 15هزار نیروی شهرداری تهران همزمان با بارش بارندگی

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با بارش باران از امروز تا چهارشنبه هفته آینده 15 هزار نفر از عوامل و کارگران شهرداری به صورت آماده‌باش مستقر خواهند بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، اصغر عطایی با اشاره به بارش باران در شهر تهران اظهار کرد: باتوجه به اعلام قبلی از سوی سازمان هواشناسی تمام تمهیدات برای بارش باران در شهر تهران اتخاذ شده است و نیروهای شهرداری تهران به صورت آماده‌باش در محل‌های خود مستقر هستند.

وی تصریح کرد: بنا بر اعلا سازمان هواشناسی اوج بارشها از امروز تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و بر همین اساس شهرداری تهران نیز تمهیداتی در این زمینه در نظر گرفته است.

عطایی افزود: شهرداری تهران بنابر وظیفه ذاتی خود در طول سال برنامه‌هایی را برای کانالها ،مسیل‌ها ، فعالیت‌های عمرانی ، نگهداشت و لایروبی انجام می‌دهد و این فرآیند به طور مستمر در طول سال انجام می‌شود اما به واسطه بارش باران در فروردین‌ماه امسال تمهیداتی بیشتر در این حوزه پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: تمام مدیران ستادی در شهرداری تهران به صورت آماده مستقر هستند علاوه بر آنکه این آماده‌باش تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و نیروهای شهرداری به همراه ماشین‌آلات در محل‌ها و برخی از اماکن مستقر خواهند بود.

عطایی افزود: در تهران؛ 530 کیلومتر کانال و مسیل است که در این مسیرها آب باران از شمال به جنوب هدایت میشود علاوه بر آنکه 10 هزار کیلومتر شبکه فرعی و انهار در سطح شهر تهران داریم که همه این محل‌ها در طول شبانه‌روزی مورد پاکسازی قرار می‌گیرند.

وی در پایان گفت: با بارش باران از امروز تا چهارشنبه هفته آینده 15 هزار نفر از عوامل و کارگران شهرداری به صورت آماده‌باش مستقر خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان