همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زنجان برگزار شد


همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زنجان برگزار شد

زنجان - ایرنا - همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز /جمعه سوم آبان ماه/ در شهر زنجان برگزار شد.

اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و به منظور توسعه و ترویج ورزش همگانی و با هدف ایجاد شور، نشاط و شادابی در جامعه و خانواده‌ها، این همایش پیاده‌روی را برگزار کرد که با استقبال بسیار بالای مردم مواجه شد.

این همایش از ساعت 7:30 صبح امروز، از میدان کوهنورد واقع در منطقه آزادگان شهر زنجان آغاز شد و شرکت‌کنندگان مسیر حدود سه کیلومتری را تا محل ایل‌داغی زنجان پیمودند.

در این همایش که به صورت زنده از شبکه سه صدا و سیما پخش شد، برنامه‌های متنوعی ازجمله حرکات ورزشی، سرود و موسیقی سنتی به زبان ترکی به مرحله اجرا درآمد و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در زنجان با مشارکت بسیاری از دستگاه‌ها ازجمله استانداری، شهرداری و نیروی انتظامی برگزار شد و پارسال(97) نیز این همایش در شهرهای زنجان و خرمدره برگزار در پایان مراسم، جوایزی ازجمله یک دستگاه خودروی سواری پراید، چند دستگاه دوچرخه، به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: امسال برنامه‌های خوبی برای توسعه و رشد و شکوفایی ورزش زنجان به مرحله اجرا درآمد که 70 مورد همایش پیاده‌روی، 40 مورد کوهپیمایی، 40 مورد دوچرخه‌سواری، ازجمله این برنامه‌ها بود.

علی خلیلی افزود: این اداره‌کل و هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان تلاش دارند تا ورزش عصرگاهی را همانند ورزش صبحگاهی که در نقاط مختلف زنجان برگزار می شود را فعال کند.

شهردار زنجان نیز گفت: برای داشتن جامعه‌ای سالم، با نشاط و پویا، نیاز به برگزاری چنین همایش‌هایی است و انتظار می‌رود این روند همچنان تداوم یابد.

مسیح‌الله معصومی افزود: امید می رود با حضور گرم مردم از چنین همایش‌های خانوادگی، شاهد رشد، شکوفایی و توسعه ورزش‌های همگانی در سطح جامعه باشیم. معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۰ مورد برنامه ورزشی پیاده‌روی به مناسبت‌های مختلف در سطح بخش‌ها و شهرهای این استان برگزار شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری