ریوالدو:/ امباپه باید به لیگ برتر یا لالیگا ملحق شود


ریوالدو:/ امباپه باید به لیگ برتر یا لالیگا ملحق شود

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید امباپه، پدیده جوان پاری سن ژرمن اگر می‌خواهد در آینده به فوتبالیستی در حد مسی و رونالدو تبدیل شود باید فرانسه را ترک کرده و راهی انگلیس یا اسپانیا شود.

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید کیلین امباپه، پدیده جوان فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن اگر می‌خواهد در آینده به یکی از بزرگان دنیای فوتبال تبدیل شده و فوتبالیستی در حد مسی و رونالدو شود باید PSG را ترک کرده و فوتبالش را در یکی از لیگهای اسپانیا یا انگلیس دنبال کند.

ریوالدو:/ امباپه باید به لیگ برتر یا لالیگا ملحق شود

امباپه از زمانی که از فصل 2015-2016 در باشگاه موناکو نام خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین استعدادهای جوان اروپا مطرح کرد تا امروز چه در تیم ملی فرانسه و چه در باشگاه پاری سن ژرمن درخشیده و هم‌اکنون در 20سالگی یکی از بهترین فوتبالیست‌های جوان دنیا به حساب می‌آید.

اما ریوالدو در توصیه خود خطاب به امباپه گفت:" در این شکی نیست که امباپه خصوصیاتی دارد که می‌تواند او را به یکی از بهترین‌های دنیا تبدیل کند. او همین حالا عالی فوتبال می‌کند و پتانسیل عظیمی دارد. او اگر به لیگ برتر یا لالیگا ملحق شود می‌تواند استعدادش را توسعه دهد. در اینکه سطح رقابت در لوشامپیونا کمتر از لیگهای اسپانیا و انگلیس است هیچ شکی نیست".

اسطوره فوتبال برزیل در ادامه گفت:" با احترام به PSG من معتقدم امباپه باید در آینده به یک تیم انگلیسی یا اسپانیایی ملحق شود تا ثابت کند که می‌تواند جانشین مسی و رونالدو باشد. بهترین بازیکنها باید در بهترین لیگها بازی کنند".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید