اراضی دارای کاربری ورزشی فردیس واگذار شود


اراضی دارای کاربری ورزشی فردیس واگذار شود

کرج - ایرنا - فرماندار فردیس با اشاره به آسیب های اجتماعی و ضرورت کنترل آنها با تکیه بر امکانات و فعالیت های ورزشی گفت : قطعات اراضی با کاربری ورزشی این شهرستان باید به سرمایه بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش ایرنا،ابوالفضل اینانلو عصر پنجشنبه در نشست مشترک هیات های ورزشی شهرستان فردیس در سالن اجتماعات شهرداری فردیس برگزار شد، افزود: شهرستان فردیس آسیب های اجتماعی متعدد و زیادی دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی با اشاره به نبود مکان برای استقرار دفاتر هیات های ورزشی شهرستان فردیس گفت: در تلاش هستیم سالن طبقاتی چند منظوره را برای استقرار هیئت های ورزشی در نظر بگیریم.

فرماندار فردیس گفت: اختصاص اعتبار برای ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که می توان در آینده تاثیرگذاری مثبت آن را در بخش های ورزشی و فرهنگی دید .

اینانلو افزود: توجه ویژه به جوانان در دستور کار فرمانداری فردیس است باید فضاهای مطلوب و مناسب را برای حضور بانوان ورزش فراهم کرد و ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند.

امام جمعه فردیس نیز گفت: پیشگیری بهتر از درمان است و هر میزان در بخش ورزشی سرمایه گذاری شود از هدر رفت در بخش درمان ، بزهکاری و آسیب های اجتماعی جلوگیری می شود.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: وقتی ورزش در خدمت دین و ارزش ها گرفته شود می تواند در میادین مختلف بین المللی برای ملت ایران افتخارآفرین باشد.

امام جمعه فردیس گفت: همیشه از ورزشکاران این شهرستان حمایت می کنیم و به پاس قدردانی از زحمات ورزشکاران در نماز جمعه فردیس تجلیل به عمل آمده است.

وی از فرماندار ، شهردار و شورای شهر فردیس خواست ورزشکاران را حمایت کنند چرا که فردیس در بخش سرانه های ورزشی فقیر است .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس با اشاره به اینکه سالن چندمنظوره طبقاتی فردیس هفته دولت با حضور وزیر ورزش افتتاح شد، گفت: از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضا دارم این سالن ورزشی را در اختیار هیات های ورزشی این شهرستان قرار دهند.

داود عزیزی افزود: همه مکان های ورزشی اداره ورزش و جوانان فردیس به مزایده گذاشته شده است و فقط این سالن چند منظوره طبقاتی فردیس مانده است که با توجه به سرانه های ورزشی پایین این شهر تنها کاری که می توان انجام داد این سالن را در اختیار این اداره قرار دهند.

وی اضافه کرد: فردیس از پتانسیل بالایی در بخش ورزش برخوردار است اما زیرساخت های ورزشی این شهرستان ناچیز است.

عزیزی گفت : از مسئولان شهرستان و استان می خواهیم که برای استقرار هیات های ورزشی قدم هایی بردارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس بیان داشت: ۳۹ هیات ورزشی در فردیس فعال است .

وی افزود: طی ۶ ماه گذشته تعداد هشت همایش پیاده وری توسط هیات همگانی، هشت جشنواره ورزشی ،سه نشست شورای ورزش و ورزش همگانی برگزار شده است.

حدود ۱۶ هزار نفر ورزشکار سامان یافته تحت پوشش هیات های ورزشی فردیس فعالیت می کنند.

وی به تشریح گزارش عملکرد در ۶ ماه نخست جاری این اداره پرداخت و گفت: طی این مدت ۳۰۰ مسابقه شهرستانی،میزبانی ۲۱ مسابقه استانی ومیزبانی ۹ مسابقه کشوری در این شهرستان برگزار شد.

عزیزی افزود: در این مدت ورزشکاران فردیس ۲۸ مدال در مسابقات کشوری ،۱۰ مدال در مسابقه بین المللی ، پنج مدال اسیایی و سه مدال جهانی در مجموع ۴۶ ورزشکاران این شهرستان مدال کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه آمایشی در پروژه های عمرانی از سال ۹۵ تاکنون انجام شده ، گفت : در این مدت ۵۰ هزار مترمربع به سرانه های ورزشی فردیس افزوده شده است.

فردیس دارای ۲۸۴ سالن ورزشی خصوصی ، ۳۵ سالن اختصاصی بانوان،۱۶ سالن ورزشی دولتی و ۲۲ اماکن ورزشی در سایر ارگان ها است.

اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس ۱۱۴نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز جمعه 31 فروردین + فیلم