گوشی هایسنس ای 5 مجهز به نمایشگری با جوهر الکترونیکی معرفی شد


گوشی هایسنس ای 5 مجهز به نمایشگری با جوهر الکترونیکی معرفی شد
گوشی هایسنس ای ۵ (Hisense A5) معرفی شد. مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی را باید داشتن بدنه‌ای سبک، نمایشگر جوهری و محافظ چشم و کیفیت صدای فوق‌العاده دانست.

شرکت هایسنس در روز یکم آبان، رویدادی به منظور رونمایی از محصولات جدیدش برگزار کرد. یکی از محصولات معرفی شده طی آن گوشی هوشمند هایسنس ای ۵ بود. در ساخت بدنه آن از موادی مناسب برای پوست انسان استفاده شده و نمایشگر ۵.۸۴ اینچی گوشی، شدیدا دوست‌دار چشم است.

ویژگی‌های گوشی هایسنس ای ۵

وزن گوشی Hisense A5 برابر ۱۵۸ گرم است. سبک وزن بودن این گجت طبیعی است، چرا که هدف اصلی از توسعه آن، خواندن کتاب روی نمایشگر دستگاه بوده است. به عبارتی گوشی جدید هایسنس می‌بایست قابلیت حمل بالایی داشته و در صورت استفاده طولانی مدت، آسیبی به چشم نرساند.

قابلیت‌های مخصوص خواندن کتاب به گوشی نام برده اضافه شده است. به عنوان نمونه باید به ویژگی خواندن با یک کلیک اشاره کرد. تنها با یک کلیک، از طریق اپلیکیشن Mozhi مشغول خواندن کتاب مورد علاقه‌تان خواهید شد. بدون شک برای چنین گوشی هوشمند، یک حالت بدون مزاحم (Do not Disturb) در نظر گرفته شده است.

گوشی هایسنس ای 5 مجهز به نمایشگری با جوهر الکترونیکی معرفی شد

رزولوشن نمایشگر گوشی هایسنس ای ۵ اچ‌دی پلاس است. طبق انتظار، هیچ نور آبی توسط این صفحه نمایش جوهری منتشر نمی‌شود. یکی از تفاوت‌های اساسی آن با نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند متداول این است که با افزایش شدت نور آفتاب تابیده شدن روی آن، به جای کاهش توانایی دید محتوا، بهتر می‌توان محتوای نمایشگر را مشاهده کرد. حین استفاده گوشی در تاریکی، به لطف وجود تراشه‌ای مخصوص، میزان نور به کمترین میزان ممکن کاهش پیدا خواهد کرد. نرم افزارها و حالت‌های متعددی با هدف محافظت از چشم درون آن گنجانده شده‌اند.

پشتیبانی از صدای های فای را باید یکی از ویژگی‌های مهم گوشی هایسنس A5 دانست. تراشه های فای حرفه‌ای ES9318 تجربه‌ای بی‌نظیر از پخش موسیقی به کاربر ارائه خواهد کرد. تراشه گوشی مورد بررسی اسنپدراگون ۴۳۹ بوده و به ۴ گیگابایت رم با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. ظرفیت باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت بوده و از قابلیت شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر