به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی کمیسیون ماده 100 استان اظهار داشت: اعضای کمیسیون ماده 100، مسؤولیت خطیر و دشوار قضاوت را بر عهده دارند و بر همین اساس اگر در امور و تصمیم گیری ها دقت نکنند باید در همین دنیا نیز پاسخگو باشند.

وی با اشاره به لزوم آموزش اعضای کمیسیون ماده 100 استان البرز، دلیل بسیاری از تصمیم گیری های اشتباه را عدم آگاهی دانست و عنوان کرد: بر روند برگزاری کمیسیون ماده 100 در شهرهای استان نظارت جدی دارم و امید است همکاران و نمایندگان من در این کمیسیون راه تخلفات را ببندند.

شهبازی همچنین به اجرای طرح تفصیلی در تمام شهرهای استان البرز اشاره کرد و گفت: تمامی افرادی که از سوی استاندار در کمیسیون ماده 100 عضویت دارند به طور قطع افرادی وظیفه شناس هستند و نمایندگان در این کمیسیون در شهرهای استان باید قانون و چهارچوب های تعیین شده را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه چشم بستن بر روی برخی از تخلفات، غیراخلاقی و غیرقانونی است، تصریح کرد: نباید بر تخلفات لباس قانونی بپوشانیم، ضمن این که باید حداکثر تلاش خود را داشته باشیم تا برگزاری کمیسیون ماده 100 در شهرهای استان البرز به حداقل برسد.

استاندار البرز همچنین از اعضای کمیسیون ماده 100 در البرز خواست که جلسات این کمیسیون را پشت درهای بسته انجام ندهند و مصوبات با حضور مالکان به صورت شفاف بیان شود.