39 جسد پیدا شده در تریلر در انگلیس اتباع چین بودند


39 جسد پیدا شده در تریلر در انگلیس اتباع چین بودند

پلیس انگلیس ضمن اعلام اینکه تمامی 39 جسدی که روز گذشته در تریلری در این کشور کشف شدند چینی هستند، از ذکر جزئیات بیشتر خودداری کرد.

39 جسد پیدا شده در تریلر در انگلیس اتباع چین بودند

پلیس انگلیس دقایقی پیش اعلام کرد بررسی‌ها نشان می‌دهد همه ۳۹ جسدی که روز گذشته در تریلر یخچال‌داری در استان «اسکس» این کشور کشف شدند، تبعه چینی هستند.

پلیس بدون اشاره به جزئیات بیشتری از این جنایت افزود جستجو‌ها در ایرلند شمالی برای یافتن رمز پیدا شدن ۳۹ جسد همچنان ادامه دارد.

پلیس انگلیس به منظور یافتن چگونگی پیدا شدن اجساد ۳۹ نفر در جنوب شرق این کشور، اماکنی را در منطقه کو آرماگ (Co Armagh) در مرز میان ایرلند شمالی و جهوری ایرلند جستجو می‌کند.

با اینکه جعبه سیاه این خودرو که اجساد ۳۹ نفر در آن پیدا شد در دست پلیس است، اما همچنان جزئیات بیشتری از این قتل فجیع منتشر نمی‌شود، اما گفته می‌شود احتمالا پای یک شبکه سازمان یافته در این ماجرا در میان است.

همچنین گفته شده این کامیون ۱۲ ساعت کنار خیابانی در شهرک صنعتی «واتر گلید» در جنوب شرق انگلیس متوقف بوده و ساعت یک و چهل دقیقه بامداد چهارشنبه پلیس در پی یک درخواست تلفنی برای بررسی علت حضور این کامیون به آن مراجعه کرد. پس از اینکه پلیس در محل توقف کامیون مستقر شد و بررسی‌های اولیه را انجام داد بدون اشاره به جنسیت قربانیان اعلام کرد یک نوجوان هم در میان ۳۹ قربانی در این کامیون است.

پلیس در حالیکه خیابان‌های اطراف محل توقف این تریلر را مسدود کرده و اجازه تردد در آن را نمی‌داد ساعتی پس از بررسی‌های اولیه کامیون گفت: تریلر را به محلی منتقل می‌کند که بتواند اجساد را خارج سازد.

پلیس انگلیس همزمان دیشب دو منزل را در ایرلند شمالی جستجو کرد و از تلاش به منظور یافتن سرنخ‌هایی درباره عاملان این جنایت خبر داده است.

پیدا شدن اجساد ۳۹ نفر در تریلری که مو رابیسنون (Mo Robinson) تبعه انگلیسی از منطقه ایرلند شمالی آن را می‌راند، بدترین حادثه در ۲۰ سال گذشته در انگلیس توصیف شده است.

به نوشته رسانه‌ها در انگلیس پلیس علاوه بر احتمال قتل، اکنون به فعالیت شبکه قاچاق انسان به انگلیس نیز مشکوک است و هر دو بررسی، همزمان به پیش می‌رود.

گاردین نوشت: هنوز معلوم نیست آیا راننده از قاچاق انسان خبر داشته است یا خیر. این تریلر یخچال دار با پلاک بلغارستان، از ایرلند به جنوب شرق انگلیس آورده شده است. این روزنامه نوشت ممکن است یخچال تریلر کار می‌کرد و در نتیجه، افراد در دمای منهای ۲۵ درجه، از شدت سرما جان باخته اند. سخنگوی وزارت خارجه بلغارستان گفته که این تریلر در شهر وارنا در این کشور، به نام یک شرکت ایرلندی به ثبت رسیده است. بلغارستان از اول ژانویه سال ۲۰۰۷ به اتحادیه اروپا پیوست و از جمله کشور‌های عضو اتحادیه اروپاست که شهروندانش برای سفر به دیگر کشور‌های عضو این اتحادیه نیاز به روادید ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی