تمدید مهلت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی


تمدید مهلت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی
مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت: نظر به استقبال گسترده مودیان از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی، مهلت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی از پایان مهر به ۴ آبان ماه تمدید شد.

جواد انوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پایان مهرماه آخرین فرصت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی تعیین شده بود، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و نظر به استقبال گسترده مودیان از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی و تکریم ارباب رجوع مهلت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی تا پایان روز شنبه، چهارم آبان ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه ادارات امور مالیاتی سراسر استان تا ساعت ۲۰ روز شنبه آماده ارائه خدمت به مودیان مالیاتی هستند، تصریح کرد: از مودیان می خواهیم به علت عدم تکرار این فرصت در آینده، از این تسهیلات نهایت بهره را برده و پرونده های مالیاتی خود را مختومه کنند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده تا پایان سال جاری این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود، گفت: بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی یک فرصت استثنایی است.

انوری با اشاره به سیاست سازمان امور مالیاتی کشور در راستای حمایت از فعالان اقتصادی به ویژه فعالان اقتصادی عرصه تولید، خاطرنشان کرد: آن دسته از مودیانی که بدهی های مالیاتی خود را تا مهلت تعیین شده پرداخت کنند، مودی خوش حساب تلقی می شوند و لذا صد درصد جرایم مالیاتی قابل بخشش آنها مورد بخشودگی قرار می گیرد.

وی یادآور شد: چنانچه مودیان مورد نظر اقدامی نسبت به پرداخت بدهی های قطعی تا پایان مهلت تعیین شده به عمل نیاورند، در زمره مودیان خوش حساب تلقی نخواهند شد و در سال ۹۹ جرایم مالیاتی مودیان موصوف تحت هیچ شرایطی قابل بخشش نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون