ماجرا‌های شنیدنی و جالب زندگی دو شهید در برنامه «از آسمان»


ماجرا‌های شنیدنی و جالب زندگی دو شهید در برنامه «از آسمان»

برنامه «از آسمان» فردا بعد از ظهر ماجرای زندگی دو شهید استان فارس را روایت می‌کند.

ماجرا‌های شنیدنی و جالب زندگی دو شهید در برنامه «از آسمان»

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به شهرستان خشت استان فارس سفر کنید، حتماً نام خانواده سلیمانی به گوشتان می‌خورد. خانواده حاج غلامحسین سلیمانی که دو پسرش در دوران دفاع مقدس شهید شدند و یک پسرش وزیر دولت نهم بود و خودش بانی بسیاری از اتفاقات خوب.

از آسمان به تازگی سفری به استان قارس داشته تا در میان کوهستان‌های آن سوی کازرون، ماجرا‌های شنیدنی و جالب دو شهید این خانواده را به تصویر بکشد.

اصغر شهید نخست این خانوده و باقر شهید بعدی آن است که زندگی هر کدام شنیدنی‌های جذاب و مهم دارد. راستی! پیکر اصغر هنوز هم به شهر و دیارش برنگشته است.

امیر خورشیدی فرد تهیه کننده این برنامه درباره این شهدا گفت: روایت زندگی شهیدان اصغر و باقر سلیمانی در دو قسمت تولید شده است که بخش اول آن جمعه سوم آبان ماه رأس ساعت ۱۶ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و قسمت دیگر آن جمعه دهم آبان تقدیم علاقه مندان می شود.

وی بیان کرد: در قسمت نخست قصه از کودکی تا شهادت اصغر پیش رفته و در قسمت دوم داستان به شهادت باقر و داستان‌های بعد از آن می‌رسد.

خورشیدی فرد عنوان کرد: اصغر یکی از پیشگامان مبارزات دوران انقلاب و معلم بچه‌های خشت بود که همان اوایل جنگ به شهادت رسید و باقر یکی از فرماندهان بنام و موفق دوران دفاع مقدس بود که متأسفانه کمتر درباره وی حرف زده شده است.

گفتنی است که در تولید این برنامه آقایان سعید سلیمانی (تصویر و تدوین)، نادر گهرسودی (گوینده)، مرتضی اعطاسی (دستیار)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) مشارکت دارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است