دلتنگ حضور در لیگ قهرمانان بودم


الکس اوکسلید چمبرلین، ستاره لیورپول در دیدار مقابل خنک، مدعی شد دلتنگ حضور در لیگ قهرمانان بوده است.

دلتنگ حضور در لیگ قهرمانان بودم
الکس اوکسلید چمبرلین، ستاره لیورپول در دیدار مقابل خنک، مدعی شد دلتنگ حضور در لیگ قهرمانان بوده است.

به گزارش "توپ 90"، لیورپول موفق شد با چهار گل در خانه خنک به برتری رسیده و با کسب شش امتیاز، بعد از ناپولی در رتبه دوم جدول گروهی قرار گیرد. الکس اوکسلید چمبرلین که بخش زیادی از فصول قبل را به علت مصدومیت از دست داده بود، با به ثمر رساندن دو گل ستاره مرسی سایدی ها بود و حالا در مورد این دیدار صحبت کرده است.

دلتنگ حضور در لیگ قهرمانان بودم

الکس اوکسلید چمبرلین گفت: "نمی دانم چقدر دلتنگ درخشش در لیگ قهرمانان بودم اما قطعا خیلی دلتنگ بودم و خوشحالم که دوباره در این رقابت ها به میدان فتم. بازی کردن در لیگ قهرمانان احساس ویژه ای است. بازیکنان لیورپول فصل قبل عملکرد بسیار خوبی ارائه دادند و اینکه موفق شدند جام قهرمانی را به خانه بیاورند احساس شیرینی بود.

بازگشت به ترکیب اصلی و گلزنی در لیگ قهرمانان خوشحال کننده است. اما اگر بخواهیم در مسابقات بیشتر در مراحل بالاتر پیش برویم، باید از این هم بهتر شویم.

نه فقط در این دیدار و بیست دقیقه پایانی بازی با منچستریونایتد، بلکه عملکرد لیورپول در کل فصل باعث افزایش اعتماد به نفس ما شده است. ما می بینیم که پیشرفت زیادی در تیم حاصل شده و امشب نیز شرایط همینگونه بود، اما هنگامیکه این روند با نتیجه گیری همراه شود احساس خوشایندی است. یورگن کلوپ به ما گفت که هنوز هم جا برای پیشرفت داریم و ما باید در بازی آخر هفته مقابل تاتنهام نتیجه خوب دیگری کسب کنیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم