لیگ قهرمانان؛ شکست تلخ زنیت، برد شیرین چلسی در هلند


لیگ قهرمانان؛ شکست تلخ زنیت، برد شیرین چلسی در هلند

چلسی در دقایق پایانی مقابل آژاکس به گل ارزشمندی رسید.

چلسی در دقایق پایانی مقابل آژاکس به گل ارزشمندی رسید.

به گزارش وبسایت نود، زنیت طعم تلخ شکست را در مقابل لایپزیش چشید.

شب سوم لیگ قهرمانان چهارشنبه شب با انجام دو بازی دیگر پیگیری شد. زنیت در مقابل لایپزیش شکست خورد و چلسی با گل دقیقه 86 باتشویی موفق به شکست آژاکس در هلند شد.

زنیت در دیدار سوم خود در لیگ قهرمانان، میهمان لایپزیش بود. در این دیدار زنیت با شوت سهمگین یاروسلاو راتیسکی در دقیقه 25 به گل رسید. ولی این گل با دو پاسخ از سوی میزبان روبرو شد. لایمر در دقیقه 49 روی یک همکاری تیم گل نخست را زد و سپس در دقیقه 59 سابیتزر با شوتی استثنایی از زاویه ای بعید، گل پیروزی بخش میزبان را به ثمر رساند. سرداز آزمون تا دقیقه 75 در زمین بازی حضور داشت، او 19 پاس داشت. 26 بار توپ را لمس کرد و دقت پاس 37 درصد را به نام خود ثبت کرد. در این گروه لایپزیش 6 امتیازی است و صدرنشین، زنیت هم 4 امتیاز دارد.

در گروه هشتم مسابقات، آژاکس در هلند میزبان چلسی بود. این مسابقه با فراز و نشیب زیادی همراه بود و در نهایت چلسی از فرصت خود در دقایق پایانی بهترین بهره را برد. دقیقه 86 بازی، باتشویی روی پاس عالی پریشیچ دروازه حریف را باز کرد. در این دیدار آژاکس یک بار تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد و یک گل این تیم هم از سوی VAR مردود اعلام شد. در این گروه چلسی و آژاکس هر دو 6 امتیازی هستند.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان