ادامه ناکامی های ملوانان با شکست مقابل استقلال خوزستان


ادامه ناکامی های ملوانان با شکست مقابل استقلال خوزستان

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بار دیگر در بازی خانگی مقابل استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک در دقایق پایانی تن به شکست داد تا همچنان ناکامی ملوانان در کسب نتیجه ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان و از هفته نهم این رقابت ها عصر چهارشنبه دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی بندرانزلی به‌ مصاف یکدیگر رفتند که درنهایت این بازی با برتری ۲ بر یک تیم میهمان به پایان رسید تا ملوانان شکست خانگی دیگری را نیز تجربه کنند.

ملوانان در این دیدار به سرمربیگری محمد احمدزاده مبین عشایر، حافظ یعقوبی، حامد محمودی، خشایار زبرجد، محمدرضا محرمی، فربد بلوک باشی، میلاد کمندانی، پرهام صیاد برهانی، سعید حلافی، هادی حبیبی‌نژاد و ارسلان تفضلی به مصاف استقلال خوزستانی رفتدند و در سوی دیگر فرزین گروسیان، احمد آل‌نعمه، رضا یزدان‌دوست، علیرضا دغاغله، علی هلیجی، خیرالله ویسی آرا، میثم کریمی، حکیم نصاری، فرید امیری، سعید عنافچه و وحید خشتان به سرمربیگری سهراب بختیاری زاده به میدان آمدند.

بازی در هوایی بارانی و سرد در حالی آغاز شد که ملوانان با استفاده از کناره‌ها و ارسال توپ از جناحین قصد دستیابی به گل برتری را داشتند و از سوی دیگر خوزستانی ها با ارسال‌های بلند در صدد خلق موقعیت‌ بر روی دروازه ملوانان بودند اما در نهایت حملات دو تیم بی ثمر ماند تا تیم ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان با نتیجه تساوی بدون گل نیمه نخست را به پایان رسانده و به رختکن بروند تا در نیمه مربیان و با انگیزه مضاعف و راهنمایی هایی سرمربی خود به زمین مسابقه بازگردند.

در نیمه دوم تیم استقلال خوزستان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و از ابتدای این نیمه با استفاده از عمق دفاع ملوانان قصد دستیابی به گل برتری را داشتند که علی هلیجی در دقیقه ۵۱ بازی با شوت از راه دور دروازه بان ملوانان را غافلگیر کرد و توانست گل اول این دیدار را به ثمر برساند.

بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از دریافت گل نخست به دنبال جبران آن بودند و۱۷ دقیقه بعد سعید حلافی بازیکن ملوان بندرانزلی در دقیقه ۶۸ بازی توانست نتیجه را به تساوی تغییر داده و امید را به اردوی ملوانان بازگرداند.

بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی دست از تلاش برنداشته و در ادامه بازی و زمان باقیمانده از این دیدار باز هم با استفاده از ارسال‌ از کناره‌ها حملاتی را بر روی دروازه تیم استقلال خوزستان طراحی کردند اما باز هم بخت یار ملوانان نبود و فربد امیری در دقیقه پایانی بازی توانست گل برتری خوزستانی ها را به ثمر رسانده و سه امتیاز شیرین از این بازی خارج از خانه را به همراه تیمش به خوزستان به ارمغان ببرد.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با این شکست خانگی با کسب ۲ امتیاز از ۹ بازی و تفاضل گل منفی ۱۲ در رده هفدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفت و تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب ۹ امتیاز از همین تعداد بازی و تفاضل گل منفی یک ، رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

ملوانان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته دهم ، هشتم آبان ماه و از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه میهمان تیم بادران تهران خواهند بود و تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز در همین روز و از ساعت ۱۶ میزبان تیم سرخپوشان پاکدشت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص