سرمربی ملوان بندرانزلی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد


سرمربی ملوان بندرانزلی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

رشت - ایرنا - محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از شکست خانگی در برابر تیم استقلال خوزستان، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی غروب چهارشنبه در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش در برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: نیاز است که چنین اتفاقی بیفتد و فردی که توانایی جنگیدن دارد به میدان بیاید.

وی افزود: از تمام کسانی که در این مدت یار و یاور همیشگی بنده و تیم ملوان بودند تشکر می کنم ولی ترجیح می دهم از دنیای فوتبال کناره گیری کنم و دیگر باز نمی گردم .

احمدزاده با بیان اینکه موقعیت حساس پژمان نوری و مازیار زارع را درک می کنم تصریح کرد: احساسم این است که با این کار به مجموعه تیم پرافتخار ملوان کمک می کنم .

وی خاطر نشان کرد: با وجود عشق و علاقه ام به ملوان باید بگویم در برخی موارد ضرورت دارد به خاطر دوست داشتن تیم ، آدم دست به چنین کارهایی هم بزند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان گفت: من به کسی بدهکار نیستم و فرصتی هم برای فکر کردن به این قضیه نمی خواهم و برای همیشه از دنیای فوتبال کناره گیری می کنم.

در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام ازادگان) و از هفته نهم این رقابت ها ، عصر چهارشنبه دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی بندرانزلی به‌ مصاف یکدیگر رفتند که درنهایت این بازی با برتری ۲ بر یک تیم میهمان به پایان رسید تا ملوانان شکست خانگی دیگری را نیز تجربه کنند.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با این شکست خانگی با کسب ۲ امتیاز از ۹ بازی و تفاضل گل منفی ۱۲ در رده هفدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفت و تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب ۹ امتیاز از همین تعداد بازی و تفاضل گل منفی یک ، رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته