تسریع در احداث جاده پلدختر- خرم‎آباد ضروری است


تسریع در احداث جاده پلدختر- خرم‎آباد ضروری است

خرم‎آباد - ایرنا - رییس دادگستری پلدختر گفت: باتوجه به مطالبات مردم ومشکلات تردد، تسریع دراحداث جاده پلدختر- خرم‎آباد ضروری است.

اکبر رشیدی روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم در سالن شهدای فرمانداری پلدختر اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل بارندگی تکمیل دیواره ساحلی و بازسازی جاده های پلدختر- خرم آباد، پلدختر - اندیمشک و محور دهلیج به عنوان مسیر اضطراری و جاده جایگزین پلدختر -خرم آباد باید در اولویت کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی افزود: اکنون که زمان بازسازی زیرساخت‌های منازل مسکونی و اماکن عمومی در شهرستان پلدختر است ادارات و نهادهای خدمات رسان باید از اعتباراتی که در اختیار دارند، نهایت استفاده را برای جبران خسارات مردم به کار گیرند.

رئیس دادگستری پلدختر به اندیشیدن تدابیر لازم برای استحکام پل بابازید تاکید کرد و افزود: این پل به عنوان پل ارتباطی غرب به جنوب کشور باید از ایمنی کافی برخوردار شود.

رشیدی افزود: با توجه به شرایط و موقعیت خاص شهرستان و تصویب اعتبارات کافی، هر گونه خسارات جانی ومالی که بر اثر سهل انگاری مسئولان در به تاخیر انداختن اقدامات لازم اتفاق افتد بخشودنی نیست و بامسئول خاطی به شدت برخورد می‌شود.

رییس دادگستری پلدختر گفت: ادارات خدمات رسان باید در حد توان و با استفاده از اعتبارات در جبران خسارات مردم سیل زده که در حال بازسازی و ساخت منازل مسکونی خود هستند بدون هیچگونه تبعیضی خدمت کنند.

رشیدی به شایعات مربوط به سوء استفاده انتخاباتی از هدایای خیران به مردم سیل زده اشاره کرد و افزود: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی تشکیل شده و با تمام کسانی که قصد سوء استفاده انتخاباتی دارند برخورد می‌ کند.

رییس دادگستری پلدختر با تاکید بر اینکه نباید سیل باعث شود مسئولان وظایف خود را در حفظ بیت المال فراموش کنند، گفت: اداراتی نظیر جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و شهرداری باید به افرادی که قصد تعرض به اراضی ملی و حقوق عامه مردم را دارند برخورد لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به ترافیک ایجاد شده بر اثر برداشته شدن پل هفتم تیر برای احداث دیواره ساحلی در این نقطه و ایجاد مشکل تردد در پل شهدای دولت، مسئولان نسبت به ترمیم این پل در اسرع وقت اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد