ناامیدی و مایوس شدن سرمربی ترکمنستان بعد از شکست برابر ایران


ناامیدی و مایوس شدن سرمربی ترکمنستان بعد از شکست برابر ایران

تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین دیدار خود در مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در ارومیه برابر ترکمنستان به یک برد بی دردسر دست یافت و با این نتیجه با خیالی راحت تر آماده دیدار با جمهوری قرقیز شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار خود در مقدماتی قهرمانی آسیا در حضور نزدیک به ۳۰۰۰ تماشاگر سالن غدیر ارومیه با نتیجه ۴ بر صفر ترکمنستان را شکست داد تا میزبان در آستانه میزبانی مرحله پایانی با یک نتیجه ضعیف زمین را ترک کند.

در این دیدار، اصغر حسن زاده, مهدی جاوی، مهدی کریمی و مدافع ترکمنستان گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

از تیمم ناامید شدم

روبرت گردوویچ سرمربی ترکمنستان شکست برابر ایران را ناامیدانه توصیف کرد و گفت: انتظار بالایی از تیمم داشتم ولی در طول بازی بخصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی از سوی برخی بازیکنان نداشتیم و این مرا ناامید کرد.
وی در مورد بازیکنان تیمش برای مرحله نهایی گفت: برخی بازیکنان در حد و اندازه تیم ملی نیستند و مجبور هستم برای مرحله پایانی ۳۰ درصد تیم را تغییر دهم و در این میان از ۲ بازیکن سابقا فوتبالیست که سابقه حضور در تیم فوتسال ارتش ترکمنستان را دارند دعوت کنم.
وی یکی از مشکلات فوتسال ترکمنستان را علاقه مردم این کشور به فوتبال است که ما امکان انتخاب زیادی برای جایگزینی نداریم.

ترکمنستان سخت دفاع می کرد ولی نتیجه خوبی کسب کردیم

محمد ناظم الشریعه روز چهارشنبه در کنفرانس خبری بازی با ترکمنستان گفت: برد خوبی کسب کردیم آن هم برابر تیم ترکمنستانی که سخت دفاع می کرد و بازی برابر چنین تیمی سخت و مشکل است با این حال خوشحالم در حضور هواداران ارومیه‌ای نتیجه خوبی کسب کردیم.
وی ادامه داد: از سال ۲۰۱۶ که جوان‌گرایی را در تیم ملی شروع کرده‌ایم امروز شاهد حضور جوانانی چون سالار آقاپور، طه مرتضایی، علیرضا جوان، بهزاد عظیمی و سعید مومنی هستیم که می توانند در آینده به فوتسال ایران کمک کنند.
سرمربی تیم ملی گفت: تیم‌های فوتسال آسیایی هرروز پیشرفت می کنند و به بهترین شکل ساختارهای دفاعی خود را بهبود می بخشند و ما نیز برای پیشرفت باید از جوانان استفاده کنیم.
ناظم الشریعه گفت: تیم ترکمنستان را از سال ۲۰۱۷ تحت نظر دارم و آنها هر روز بهتر می شوند و امروز قصد داشتند یک محک جدی بخورند ضمن اینکه سرمربی کروات آنها توانسته شرایط خوبی در این تیم ایجاد کند.

کد خبر 1313658

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403