خط و نشان فرماندار کرمانشاه برای ساخت و ساز کنندگان غیرمجاز  


خط و نشان فرماندار کرمانشاه برای ساخت و ساز کنندگان غیرمجاز  

فرماندار کرمانشاه از برخورد با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، فضل الله رنجبر در جلسه ای
که امروز(اول آبان ) به منظور برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مرز خسروی و بالا رفتن حجم ترددها از شهرستان کرمانشاه شاهد بیشتر شدن روند ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم راه ها و نزدیکی شهرها هستیم که مقابله با این ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.


رنجبر ادامه داد: هنگام عبور از مسیرهای مواصلاتی ساخت و سازهای غیر مجازی را می بینیم که کوتاهی در برخورد با متخلفان از سوی راهداری ، شهرداری ها، بخشداری ها و ... به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.


فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: باید با ساخت و سازهای غیرمجاز در محورهای ماهیدشت به کرمانشاه، بیستون به کرمانشاه و کرمانشاه مقابله جدی شود.


رنجبر گفت: اگر امروز در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز کوتاهی کنیم در حاشیه شهرها شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز زیادی خواهیم بود که برخورد با آنها سخت‌تر می‌شود.


رنجبر گفت: زمانی اجازه ساخت و سازهای غیر مجاز در کرناچی داده شد و در آبگرفتگی های امسال شاهد بودیم که آب تا سقف برخی خانه‌ها را هم گرفت.


فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه نباید شاهد حتی یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حوزه شهرستان کرمانشاه باشیم، گفت: هرکس نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز اقدام کند به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.


وی سپس با بیان اینکه جهاد کشاورزی تاکنون حکم تخریب نزدیک به ۵۰ ساخت و ساز غیرمجاز در حوزه شهرستان کرمانشاه را گرفته، گفت: باید در این خصوص بیشتر کار شود.


رنجبر در ادامه از بنگاه‌های معاملاتی هم خواست تا اگر اطلاعاتی در مورد غیرمجاز بودن ساخت ساز در ملکی که در حال خرید و فروش است دارند، به خریداران ملک‌ها اطلاع دهند و نگذارند خریداران فریب سودجویان را بخورند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته