عکس ؛ وقتی امباپه یکی دیگر از رکوردهای مسی را می شکند!


امباپه دیشب در جریان پیروزی 5-0 PSG مقابل کلوب بروخه هت‌تریک کرد و موفق شد با شکستن رکورد لیونل مسی جوانترین بازیکنی شود که در لیگ قهرمانان 15 گل به ثمر می‌رساند. نوشته عکس ؛ وقتی امباپه یکی دیگر از رکوردهای مسی را می شکند! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ وقتی امباپه یکی دیگر از رکوردهای مسی را می شکند!

امباپه جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد که به رکورد 15 گل رسید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۲
عکس ؛ وقتی امباپه یکی دیگر از رکوردهای مسی را می شکند!

امباپه دیشب در جریان پیروزی ۵-۰ PSG مقابل کلوب بروخه هت‌تریک کرد و موفق شد با شکستن رکورد لیونل مسی جوانترین بازیکنی شود که در لیگ قهرمانان ۱۵ گل به ثمر می‌رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلین امباپه ستاره خط حمله پاری سن ژرمن دیشب در جریان پیروزی ۵-۰ این تیم مقابل کلوب بروخه در لیگ قهرمانان شب پرفروغی داشت و موفق شد در مدت زمان حدود سی دقیقه درحالیکه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاده شده بود هت‌تریک کند. امباپه با این سه گل اما موفق شد یکی از رکوردهای این رقابتها که در اختیار لیونل مسی بود را بشکند. امباپه حالا جوانترین بازیکنی است که در لیگ قهرمانان به آمار ۱۵ گل زده دست یافته است.

امباپه که در دقیقه ۵۲ به میدان فرستاده شد ۹ دقیقه بعد اولین گلش را به ثمر رساند و کمی بعد با راه انداختن مائورو ایکاردی یک پاس گل هم داد. پدیده جوان فرانسوی در دقیقه ۸۰ با پشت سر گذاشتن دو مدافع حریف دومین گل خود را زد و چهار دقیقه بعد با پاس آنخل دی‌ماریا هت‌تریک خود را کامل کرد.

امباپه با این درخشش خارق‌العاده توانست رکوردی که در اختیار ستاره بزرگ آرژانتینی بود را بشکند. امباپه دیشب در حالیکه ۲۰ سال و ۳۰۶ روز سن داشت توانست به آمار ۱۵ گل زده در چمپیونزلیگ رسیده و از این لحاظ از مسی پیشی بگیرد. مسی درحالیکه ۲۱ سال و ۲۸۸ روز سن داشت به این رکورد دست یافته بود.

مسی در زمان خود با شکستن رکورد رائول ستاره سابق رئال به این آمار دست یافته بود. رائول در ۲۲ سال و ۱۶۳ روز توانسته بود به رکورد ۱۵ گل زده در چمپیونزلیگ دست یابد.

امباپه از این گذشته بعد از یوسبا یورنته که در سال ۲۰۰۸ برای ویارئال به عنوان بازیکن تعویضی هت‌تریک کرده بود، اولین بازیکنی شد که از روی نیمکت وارد زمین شده و سه گل به ثمر می‌رساند.

عکس ؛ وقتی امباپه یکی دیگر از رکوردهای مسی را می شکند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها