تجلیل از مادر شهید «مشیری دزفولیان» در کوی نیکنامان


تجلیل از مادر شهید «مشیری دزفولیان» در کوی نیکنامان

کانون خبرنگاران نبأ ــ در صد و شصت و دومین ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» در تجلیل از خانواده شهدا، از مادر شهید «داوود مشیری دزفولیان» تجلیل و تقدیر می‌شود.

تجلیل از مادر شهید «مشیری دزفولیان» در کوی نیکنامان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ با همکاری مرکز فرهنگی ــ هنری منطقه 8 و فرهنگ‌سرای گلستان، ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» در راستای تجلیل از خانواده گرانقدر شهیدان منطقه 8، پنجشنبه‌های هر هفته با هدف تحکیم پیوند معنوی با اهل بیت(ع)، تقویت روحیه ظلم‌ستیزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
این برنامه که با حضور خانواده‌های معزز شهدا برگزار می‌شود با قرائت زیارت عاشورا از سوی مداح اهل بیت(ع) جهانبخش رفیعی، سخنرانی حجت‌الاسلام وحیدی و پخش کلیپ‌های مناسبتی همراه است.
مادر محترم شهید «داوود مشیری دزفولیان» میهمان این هفته برنامه «در کوی نیکنامان» است. این شهید بزرگوار متولد 26 شهریورماه 1347 بود که روز ششم مردادماه 1367 در منطقه اسلام‌آباد غرب در عملیات مرصاد به فیض شهادت نائل شد.
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز پنج‌شنبه، دوم آبان‌ماه، ساعت 7:30 به فرهنگ‌سرای گلستان، واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند.
مریم علیزاده
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت