خبری مهم درباره تاریخ نهایی ال‌کلاسیکوی رئال – بارسا


باشگاه‌های بارسلونا و رئال‌مادرید تاریخ مد نظرشان برای ال‌کلاسیکو را نهایی کردند. نوشته خبری مهم درباره تاریخ نهایی ال‌کلاسیکوی رئال – بارسا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبری مهم درباره تاریخ نهایی ال‌کلاسیکوی رئال – بارسا

تاریخ ال‌کلاسیکو در تاریخ ۱۸ دسامبر نهایی شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۵
خبری مهم درباره تاریخ نهایی ال‌کلاسیکوی رئال – بارسا

باشگاه‌های بارسلونا و رئال‌مادرید تاریخ مد نظرشان برای ال‌کلاسیکو را نهایی کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال اسپانیا سرانجام تاریخ جدید برگزاری اولین ال‌کلاسیکو را اعلام کرد که بر این اساس دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ ۱۸ دسامبر (چهارشنبه ۲۷ آدز) در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. این همان تاریخ مدنظر دو باشگاه است که پیش از این با یکدیگر توافق کرده‌ بودند. به این ترتیب اولین ال‌کلاسیکوی فصل یک هفته پیش از کریسمس برگزار خواهد شد.

این دیدار ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) به میزبانی بارسلونا از رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود اما به دلیل ناآرامی‌ها در ایالت کاتالونیا و اعتراضات مردمی به دستگیری ۹ رهبر سیاسی کاتالونیا توسط دولت اسپانیا، برگزاری‌اش به تاریخی دیگر موکول شد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از به تعویق افتادن برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی، از دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید خواسته بود تا روی تاریخ جدیدی برای برگزاری این دیدار حساس به توافق با یکدیگر برسند و دو باشگاه هم برای برگزاری این بازی در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) به توافق رسیدند، هرچند سازمان لیگ فوتبال اسپانیا به دنبال برگزاری ال‌کلاسیکو در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر) بود که در نهایت حرف‌ دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید به کرسی نشست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت