هشدار گواردیولا به منچسترسیتی با وجود پیروزی قاطع


سرمربی منچسترسیتی با وجود پیروزی قاطع شاگردانش در خانه مقابل آتالانتا مدعی شد که حریف ایتالیایی فشار زیادی به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس آورده است. نوشته هشدار گواردیولا به منچسترسیتی با وجود پیروزی قاطع اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار گواردیولا به منچسترسیتی با وجود پیروزی قاطع

گواردیولا: برای صعود یک برد دیگر می‌خواهیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۷
هشدار گواردیولا به منچسترسیتی با وجود پیروزی قاطع

سرمربی منچسترسیتی با وجود پیروزی قاطع شاگردانش در خانه مقابل آتالانتا مدعی شد که حریف ایتالیایی فشار زیادی به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پپ گواردیولا پس از پیروزی ۵ بر یک شب گذشته منچسترسیتی مقابل آتالانتا در دیداری خانگی از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با هت‌تریک رحیم استرلینگ و دو گل سرخیو آگوئرو به ثبت رسید، تأکید کرد که حریف ایتالیایی مردان او را مجبور کرد که تا سرحد توان به خودشان فشار بیاورند. تیم تحت هدایت جان پیرو گاسپرینی با گلی که از روی نقطه پنالتی زد پیش افتاد، اما در ادامه ۵ گل دریافت کرد و سومین باخت متوالی اش را در این فصل متحمل شد.

گواردیولا پس از بازی به زبان ایتالیایی گفت:

می‌دانستیم که آتالانتا ما را مجبور می‌کند با تمام توان‌مان بازی کنیم و اینکه هر دو تیم مدام موقعیت‌سازی خواهند کرد. آتالانتا می‌داند که چطور باید توپ را در زمین بازی به گردش درآورد. این تیم خیلی خوب بازی می‌کند و شما را به دردسر می‌اندازد. اینکه آن‌ها امسال در لیگ قهرمانان حضور دارند تصادفی نیست. شیوه بازی آتالانتا واقعاً خاص است.

سرمربی منچسترسیتی افزود:

تیم ما زمانی می‌تواند موقعیت‌سازی کند که فضای فرار داشته باشد، اما این موضوع در مورد آتالانتا هم صدق می‌کند. ما حالا به یک پیروزی دیگر نیاز داریم تا صعودمان را قطعی کنیم و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.

گواردیولا که بازی بعدی شاگردانش در خانه آتالانتا خواهد بود، در پایان عنوان کرد:

فصلی طولانی در پیش داریم. ما دیدیم که آتالانتا چطور از لاتزیو پیش افتاد و ۳-۳ مساوی کرد. آن‌ها چند هفته پیش رم را ۲ بر صفر شکست دادند. به همین دلیل من بازیکنان را بابت کسب این پیروزی خیلی تحسین می‌کنم، چون این بازی واقعاً سخت بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد