واکنش ساری به برد یوونتوس در لیگ قهرمانان


سرمربی یوونتوس از پیروزی خانگی شاگردانش مقابل حریف سرسخت روس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد. نوشته واکنش ساری به برد یوونتوس در لیگ قهرمانان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش ساری به برد یوونتوس در لیگ قهرمانان

ساری: خوشحالم تیمم بعد از گل خوردن روحیه داشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۱
واکنش ساری به برد یوونتوس در لیگ قهرمانان

سرمربی یوونتوس از پیروزی خانگی شاگردانش مقابل حریف سرسخت روس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مائوریتسیو ساری پس از پیروزی ۲ بر یک شب گذشته یوونتوس مقابل زسکا مسکو در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، مردانش را به خاطر ذهنیت‌شان تمجید کرد.

یوونتوس در نیمه اول این بازی خانگی عقب افتاد و همین برای حریف روس بهانه‌ای شد که بیش از پیش در لاک دفاعی فرو برود و کار بانوی پیر را سخت‌تر کند. یووه به انواع و اقسام شیوه‌ها شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما هرچه زد به در بسته خورد تا اینکه سرانجام شوت کات‌دار پائولو دیبالا از پشت محوطه جریمه قفل دروازه زسکا را شکست و چند دقیقه بعد خود او در ریباند شوت الکس ساندرو دومین گل خودش و تیمش را به ثمر رساند.

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس پس از بازی گفت:

در خط دفاعی مشکلاتی داشتیم. متأسفانه در یک ضدحمله گل خوردیم و حریف از آن به بعد حتی بیشتر در لاک دفاعی فرو رفت. من فکر می‌کنم تیم ما از این جهت که بعد از خوردن این گل روحیه‌اش را نباخت و با صبور توپ را به خوبی در سراسر زمین به گردش درآورد، عملکرد خوبی داشت. می‌دانستیم که در هر لحظه از بازی امکان برگشتن ورق به سود ما وجود دارد، اما ترس من از این بود که اضطراب به بازی‌مان حاکم شود. ما ۲۸ بار توپ را به سمت دروازه زسکا شوت کردیم.

ساری افزود:

به بازیکنانم گفتم که ما رکورد تملک توپ را در لیگ قهرمانان شکستیم (۷۸ درصد به ۲۲ درصد به نفع یوونتوس). خطری که ما را تهدید می‌کرد این بود که از ناکامی برای رسیدن به گل خسته شویم و خودمان را ببازیم، اما خوشبختانه بازیکنان ما روحیه‌شان را حفظ کردند.

ساری سرمربی یوونتوس در ابتدا برای استفاده از مثلث هجومی دیبالا، رونالدو و ایگواین تردید داشت، اما در نیمه دوم ایگواین را به میدان فرستاد تا این مثلث تشکیل شود. او در این باره گفت:

من احساس کردم که بازیکنان لکوموتیو دیگر توان ضدحمله ندارند و به همین دلیل ریسک کردم و ایگواین و آدرین رابیو را به همراه رودیگو بنتانکور در ترکیب قرار دادم. متأسفانه سیستم ما به گونه‌ای است که به فشار آوردن از مرکز تمایل دارد. در نیمه دوم تلاش کردیم بیشتر از سمت راست حمله کنیم و زمانی که پائولو یک خط عقب‌تر آمد او به سمت راست متمایل شد. به همین دلیل ما گاهی اوقات بیش از اندازه از یک طرف حمله می‌کنیم که داریم روی این موضوع هم کار می‌کنیم.

ساری در پایان اظهار داشت:

فکر نمی‌کنم که ما در این بازی به هیچ عنوان رویکردی اشتباه داشتیم. فقط کمی سرعت‌مان پایین بود و در نیمه اول ضرباهنگ مناسبی نداشتیم. در نیمه اول، قدرت فیزیکی ما به اندازه قدرت روانی‌مان نبود. خب این هم خیلی غیرعادی نیست، چون ما داریم هر سه روز یک بازی انجام می‌دهیم. به هر حال خوشحالم که تیم‌مان روحیه خودش را نباخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن