در جوی آب زباله نریزید


در جوی آب زباله نریزید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: شهروندان در هنگام بارندگی به هیچ عنوان موانع و یا زباله را در مسیر جوی آب قرار ندهند چرا که باعث بروز آبگرفتگی می شود.

علیمردان طالبی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی های احتمالی، نقاط ضعف در سطح استان به ویژه در مناطق جمعیتی توسط شهرداری ها شناسایی شده است، افزود: شهرداری ها و دهیاری ها به کمک دستگاه های اجرایی مرتبط همانند آب و فاضلاب شهری و روستایی و راهداری ها اقدامات لازم برای جلوگیری از سیلاب ها را انجام داده و اعتبارات لازم برای لایروبی رودخانه ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در سطح شهر نیز طرح هدایت آب های سطحی از فروردین ماه و در پی سیلاب ها و بارش های فراوان اجرا شده و تیم نظارتی در مدیریت بحران بر روند اجرای مناسب این طرح نظارت کامل را داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان خاطرنشان کرد: به دستگاه هایی همچون مخابرات و اداره آب که شریان های آنها از مسیر رودخانه ها عبور می کند نیز دستورات لازم مبنی بر استانداردسازی داده شده است.

طالبی با تأکید بر اینکه آبگرفتگی نباید با سیلاب اشتباه گرفته شود، بیان کرد: سیلاب با آبگرفتگی تفاوت دارد و معمولا به علت خطای انسانی رخ می دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...