آموزش و پرورش به دنبال پرورش انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی است


آموزش و پرورش به دنبال پرورش انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش بدنبال پرورش انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، مجید یزدان‌پناه در دوره توانمندسازی شوراهای کانون بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه که امروز(اول آبان) با حضور جمعی از فرهنگیان استان برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگی با هدف تربیت معلمان در طراز جامعه اسلامی، گفت: آموزش و پرورش می‌کوشد تا در چهل سالگی و در گام دوم انقلاب برای تعلیم و تربیت انسانهای متعالی و در تراز انقلاب اسلامی گام بردارد که در این راستا در وهله اول نیاز به معلمان خوب و در تراز انقلاب اسلامی دارد.

یزدان‌پناه تاکید کرد: داشتن روحیه انقلابی از خصوصیات انسانهای در طراز انقلاب اسلامی است که با نهادینه کردن این روحیه در بین معلمان می‌توان به انتقال آن به دانش‌آموزان امید داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه وجود روحیه تحلیل‌گری را از ویژگی‌های معلمان در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مگر می‌شود معلمی روحیه تحلیل‌گری داشته باشد و این روحیه را به دانش‌آموزان خود منتقل نکند.

یزدان پناه با اشاره به تاثیرپذیری جامعه دانش آموزی از معلمان، گفت: این ظرفیت خوبی است که می‌توان از آن در جهت اعتلای جامعه و تربیت نسل آینده استفاده کرد.

وی بر اهمیت نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان فردای جامعه از سوی معلمان هم تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اقتدار کنونی ایرانی اسلامی، گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی حساب کار دستشان آمده و از اقتدار ایران اسلامی آگاهی دارند.

وی تاکید کرد: در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران مختلف بخش های زیادی از خاک ایران اسلامی به بیگانگان واگذار شد، این در حالیست که پس از انقلاب اسلامی نه تنها حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به بیگانگان واگذار نشده، بلکه حتی در مخیله کسی هم نمی گنجد که ذره‌ای از این خاک به دشمنان واگذار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه این نشست به بیان شاخص‌های انقلابی‌گری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن برای فرهنگیان پرداخت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد