مسئولان کردستان برای رفع محرومیت استان گام بردارند


مسئولان کردستان برای رفع محرومیت استان گام بردارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، گفت: مسئولان کردستان در راستای نظام جمهوری اسلامی برای رفع محرومیت استان گام بردارند.

به گزارش ایسنا، حسین خوش‌اقبال امروز(یک آبان) در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار کرد: تکریم و معارفه مسئولان روندی ادامه دار است.

وی افزود: مسئولان استان باید در راستای نظام جمهوری اسلامی برای رفع محرومیت استان گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، با اشاره به اینکه میز خدمت و مسئولیت برای هیچ‌کسی ماندگار نبوده است، بیان کرد: مسئولان باید طوری خدمت کنند که مردم استان به نیکی نام آن‌ها را به زبان بیاورند.

خوش‌اقبال عنوان کرد: امیدواریم تودیع و معارفه بتواند به توسعه دانشگاه علوم پزشکی در راستای خدمات هر چه بیشتر به مردمی که شایسته خدمت هستند انجام شود.

وی ذکر کرد: مردم کردستان از بدو انقلاب باوجود سختی‌ها و مشکلات فراوان تاکنون در کنار نظام و انقلاب بوده‌اند و امروز به برکت انقلاب اسلامی و خدمات جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند.

در ادامه مجید بیگی، نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص)، گفت: افرادی که بیشتر به مردم خدمت می‌کنند نزد خداوند عزیز و دوست‌داشتنی هستند.

وی افزود: خدمت گذاری خالص و مخلص برای خداوند موردقبول حق قرار می‌گیرد و ارزشمندتر است.

نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه خداوند، برای خدمات گذاری هر بنده‌ای یک فرصت طلایی داده است، بیان کرد: یکی از مکان‌های خدمت به خلق خداوند، دانشگاه‌های علوم پزشکی است چراکه نتیجه مستقیم کارها به‌سلامت مردم برمی‌گردد.

لازم به ذکر است؛ فرزین رضایی امروز به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط