تخلفات شرکت‌های اتوبوسرانی در اربعین


تخلفات شرکت‌های اتوبوسرانی در اربعین

میزان نوشت: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از کاهش آمار تخلفات گزارش شده در خصوص گران فروشی شرکت‌های هواپیمایی و حتی قطار برای سفر اربعین خبر داد و گفت: شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای تخلفات به نسبت زیادی داشته اند.

سیدابوالفضل موسوی با اشاره به عملکرد شقوق مختلف حمل و نقل برای جابه جایی زائران اربعین، گفت: امسال آمار تخلفات گزارش شده در خصوص شرکت‌های هواپیمایی و حتی قطار کاهش یافته است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نظارت‌های متمرکز بر عملکرد شرکت حمل و نقل ریلی و هوایی توانسته نارضایتی در نوسان قیمتی برای سفر اربعین سال ۹۸ را به حداقل برساند، افزود: پراکندگی مدیریتی در حمل و نقل جاده‌ای امسال هم طلایه دار بیشترین نارضایتی بوده است.

تخلفات شرکت‌های اتوبوسرانی در اربعین
وی با تاکید بر اینکه رانندگان اتوبوس‌ها در برخی مسیرها اعمال سلیقه بسیاری در جابه جایی مسافران اربعین داشته‌اند، تصریح کرد: تخلفات سال جاری حمل و نقل جاده‌ای بر ضرورت ایجاد سامانه نظارتی دقیق تاکید دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه نظارت بر قیمت‌ها در سفرهای ایام خاص مطالبه دیرینه مردم است، گفت: تنوع شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای مسیر نظارت‌ها را سخت کرده است.

موسوی بیوکی با تاکید بر اینکه گزارش گیری از دستگاه‌های خدمات رسان برای جابه جایی زائران اربعین صورت خواهد گرفت، افزود: کمیسیون عمران جمع بندی سفر اربعین ۹۸ را با حضور دستگاه‌های اجرایی در دستور کار خود دارد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اگر شکایتی به کمیسیون عمران مجلس در خصوص گران فروشی بلیت از سوی شرکت مسافربری ارجاع شود به طور حتم بررسی‌ها آغاز و به مراجع بالاتر برای برخوردهای مقتضی ارجاع خواهد شد.

۲۲۶۲۳۱
کد خبر 1313586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...