عظمت دنیای اسلام محصول خون شهدا و گذشت و ایثار خانواده شهداست


عظمت دنیای اسلام محصول خون شهدا و گذشت و ایثار خانواده شهداست

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پدران و مادران شهدا هزینه سنگینی پرداخت کردند اما آن‌ها با خدا معامله کردند و پیروز شدند و این همه عظمت دنیای اسلام محصول خون شهدا و گذشت و ایثار خانواده شهداست.

عظمت دنیای اسلام محصول خون شهدا و گذشت و ایثار خانواده شهداست

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار رمضان شریف مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه، 1 آبان در یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام شهر سرچشمه رفسنجان گفت: پدران و مادران شهدا هزینه سنگینی پرداخت کردند اما آن‌ها با خدا معامله کردند و پیروز شدند و این همه عظمت دنیای اسلام محصول خون شهدا و گذشت و ایثار خانواده شهداست.
وی با اشاره به اینکه جوانان ما برای شیعه و دنیای اسلام افتخار آفریدند و با نگاه عمل به تکلیف دینی و شرعی وارد میدان شدند، افزود: جریان مقاومت و شکست پی‌در پی جبهه استکبار زایش دفاع مقدس است.
مسئول روابط‌عمومی سپاه بیان کرد: رزمندگان ما با دست خالی و کمترین آموزش‌های نظامی در برابر چیره‌دست‌ترین تکاوران بعثی پیروز شدند و ملت را سربلند کردند چنانچه امروز کسی از صدام و ژنرال‌های او یاد نمی‌کند چون ارزش نام‌بردن ندارند اما مزار شهدای گمنام ما ملجأ و پناه مردم در سراسر ایران است.
وی با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین بازشدن راه کربلا را آرزوی تمام رزمندگان در دوران دفاع مقدس خواند که همه به آن امیدوار بودند و اعتقاد داشتند.
مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دوست و دشمن به اراده و بصیرت ملت ایران و هوشمندی رهبری اذعان دارند که این‌ها برگرفته از تعالیم فرهنگ اهل‌بیت است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403