نمایش کتاب‌های مهارت زندگی در نمایشگاه «زیبا صدایم کن»


نمایش کتاب‌های مهارت زندگی در نمایشگاه «زیبا صدایم کن»

گروه ادب ــ نمایشگاهی از کتاب‌های با موضوع مهارت‌های زندگی و خانواده با عنوان «زیبا صدایم کن» در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

نمایش کتاب‌های مهارت زندگی در نمایشگاه «زیبا صدایم کن»به گزارش ایکنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه ٦٢ عنوان کتاب شامل ۵۰ عنوان کتاب فارسی و ١٢ اثر غیرفارسی با موضوع مهارت‌های زندگی و خانواده در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بر اساس این خبر عنوان نمایشگاه برگرفته از نام کتاب «زیبا صدایم کن» نوشته فرهاد حسن‌زاده است و علاوه بر این، کتاب‌های «پرنده قرمز»، «با چه رنگی دوستت دارم»، «روزی که مادرم برمی‌گردد»، «دعا‌های زمینی پدربزرگ» و «میک‌هارته این‌جا بود» از جمله آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه است.

نمایشگاه «زیبا صدایم کن» ویژه ماه آبان ۱۳۹۸ در کتاب‌خانه مرجع کانون برپا شده و در کنار آن نمایشگاه رومیزی کتاب‌های فارسی و غیرفارسی در حوزه کتاب‌های پژوهشی و نظری با موضوع ادبیات و هنر نیز برپاشده است.

این نمایشگاه از اول تا پایان آبان ۱۳۹۸ روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.

کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ماه منتخبی از آثار خود با موضوع‌های مختلف را در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این کتاب‌خانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، پلاک ۲۴، ساختمان شهید ملک‌شامران، مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403