تمدید مهلت شرکت در مسابقه «اشک‌ها و عبرت‌ها» در فارس


تمدید مهلت شرکت در مسابقه «اشک‌ها و عبرت‌ها» در فارس

گروه فرهنگی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد فارس با بیان اینکه دومین دوره مسابقه کتابخوانی «اشک‌ها و عبرت‌ها» در این استان در حال برگزاری است، گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا فردا تمدید شده است.

تمدید مهلت شرکت در مسابقه «اشک‌ها و عبرت‌ها» در فارس

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه با بیان اینکه دومین دوره مسابقه کتابخوانی اربعین حسینی با عنوان «اشک‌ها و عبر‌ت‌ها» در این استان حال اجراست، گفت: این مسابقه به‌صورت آنلاین و همزمان کشوری در استان فارس نیز اجرا می‌شود.

وی با تصریح اینکه علاقه‌مندان از ساعت 9 صبح تا 18 امروز مهلت دارند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: مهلت شرکت در این مسابقه تا ساعت 18 فردا نیز تمدید شده است.

نداف یادآور شد: دومین دوره مسابقه کتابخوانی به‌مناسبت اربعین حسینی به‌همت معاونت قرآن و عترت و ستاد اربعین در استان فارس برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه arbaeen.ghoran.ir و دریافت فایل الکترونیکی کتاب «پس از پنجاه سال پژوهشی تازه پیرامون قیام امام حسین(ع)» نوشته مرحوم دکتر سید جعفر شهیدی در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز مادی و معنوی آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، گفت: شاغلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کسب حدنصاب قبولی در این مسابقه می‌توانند از گواهینامه آموزشی با عنوان «مردم سالاری دینی» به‌مدت ۱۲ ساعت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش