برنامه‌های 13 آبان، کیفی‌سازی شود


برنامه‌های 13 آبان، کیفی‌سازی شود

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان گفت: برنامه‌های 13 آبان‌ماه با کیفیت و محتوای مناسب اجرا شود.

به گزارش ایسنا، خیرالله ترخانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان، اظهار کرد: باید محور برنامه‌هایی که روز ۱۳ آبان اجرا می‌شود، استکبارستیزی باشد و باید به کیفیت و محتوا توجه شود.

وی به پرهیز از جناح‌بندی در اجرای برنامه‌های ۱۳ آبان تأکید کرد و گفت: در اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم و بی‌تردید برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان، در میزان مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه بسیار موثر است.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان بیان کرد: ۱۳ آبان سه مناسبت بزرگ را در دفتر تاریخ انقلاب ثبت کرده و از همین‌رو همه دستگاه‌های اجرایی استان زنجان باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های روز ۱۳ آبان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، تصریح کرد: برنامه‌های این روز تاریخی با توجه به شرایط امروز کشور باید طوری تهیه شود که مردم و دانش‌آموزان با شور زیادی در راهپیمایی حضور داشته و دشمنان را خشمگین کنند.

حجت‌الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه ۱۳ آبان‌ماه سه رخداد بسیار مهم از افتخارات مهم و ملی مبارزات انقلاب اسلامی در تاریخ کشورمان را در خود جای داده است، گفت: فلسفه شکل‌گیری یوم‌الله ۱۳ آبان در جامعه برای دانش‌آموزان به خوبی تبیین شود.

این مسئول بر لزوم توجه به شاخصه‌های شکل‌گیری یوم‌الله ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: این روز فرصت بسیار مناسبی برای بیان و تبیین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان باید محور اندیشه استکبارستیزی باشد، بر محتوامحوری در برنامه‌های این روز تاکید کرد و افزود: در این روز در ۱۳ مسجد و ۱۳ مدرسه فعال استان زنجان، برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد.

ناصر ابراز کرد: باید برنامه‌های راهپیمایی روز ۱۳ آبان‌ماه مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب باشد و همه ابعاد نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شود، چرا که این رویداد بازتاب تبلیغاتی زیادی به همراه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان‌ را از چهارراه انقلاب تا آستان مقدس امامزاده سیدابراهیم (ع) اعلام کرد و گفت: این مراسم راس ساعت ۹:۳۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق